Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

CEO PwC Nederland Agnes Koops in podcast Leiderschap in Onzekere Tijden Live

12 maart 2024
Liveopname Podcast Leiderschap in Onzekere Tijden, met hoogleararen Janka Stoker en Harry Garretsen en gast Agnes Koops

Agnes Koops, CEO van PwC Nederland, is op vrijdag 22 maart te gast in de podcast Leiderschap in Onzekere Tijden. De podcast wordt live met publiek opgenomen bij de Rijksuniversiteit Groningen.

Koops komt uit Groningen en is na 130 jaar de eerste vrouwelijke voorzitter van de Raad van Bestuur van PwC Nederland. Samen met de hoogleraren Janka Stoker, Harry Garretsen (Faculteit Economie en Bedrijfskunde) en presentator Edwin Mooibroek bespreekt zij onder meer waarom het aantal vrouwen in de top van het Nederlandse bedrijfsleven nog altijd achterblijft. Ook komt aan bod hoe het is om leiding te geven bij een accountantsbureau, een sector die bezig is het vertrouwen terug te winnen. Verder wordt besproken wat de veranderende rol is van bedrijven als PwC in de komende jaren.

decoratieve afbeelding
Diepduik Media, producer Podcast Leiderschap in Onzekere Tijden

De podcast

Leiderschap in Onzekere Tijden is een podcast met de hoogleraren Janka Stoker en Harry Garretsen over de actualiteit en leiderschap. Inzichtelijk en Gronings nuchter bespreken zij met presentator Edwin Mooibroek het gedrag van bazen bestuurders, ceo’s en politici. Eens in de twee weken op vrijdag een nieuwe actuele aflevering. Stoker en Garretsen zijn de schrijvers van het boek Goede leiders in Onzekere Tijden. Beiden zijn werzaam bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen en zijn tevens directeur van In the LEAD, het expertisecentrum voor effectief Leiderschap van de universiteit. De podcast wordt geproduceerd door Diepduik Media.

Leiderschap in Onzekere Tijden Live

De aflevering waarin Agnes Koops ceo van PwC Nederland te gast is, wordt op vrijdag 22 maart om 11.15 uur opgenomen in de Kapteynborg (gebouwnummer 5419, zaal 0015) van de Rijksuniversiteit Groningen: Landleven 12, 9747 AD, Groningen. Publiek is welkom en kan zich aanmelden via dit formulier. De toegang is gratis.

Laatst gewijzigd:15 maart 2024 15:36