Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsFEBOnderwijs / FEBStudent Support Desk online

Student Support Desk

Student Support Desk
Student Support Desk

Heb je vragen over je studieprogramma, vakken en tentamens, studeren in het buitenland, persoonlijke omstandigheden, afstuderen, of andere onderwerpen over je studie bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde? Dan kun je hiervoor bij de Student Support Desk terecht.

  • Op deze pagina's vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kun je daar zelf een vraag stellen, die het team van de Student Support Desk zo spoedig mogelijk zal beantwoorden.
  • Of ga naar de Student Support Desk met je vraag. Je kunt de Student Support Desk vinden in de Plaza van het Duisenberggebouw.
  • Verder is de Student Support Desk telefonisch bereikbaar: 050 363 8900.

Openingstijden Telefonische bereikbaarheid
► 050 363 8900
Maandag 10.00 - 17.00 uur

10.00 - 17.00 uur

Dinsdag 09.00 - 17.00 uur

09.00 - 17.00 uur

Woensdag 13.00 - 17.00 uur

13.00 - 17.00 uur

Donderdag

09.00 - 17.00 uur 09.00 - 17.00 uur

Vrijdag

09.00 - 17.00 uur 09.00 - 17.00 uur

University Student Desk

Heb je vragen over aanmelding en toelating, in- en uitschrijving, collegegeld, studievertraging en Profileringsfonds, klachten, bezwaar en beroep of functiebeperking, dan kun je hiervoor terecht bij Information Services.
Voor veelgestelde vragen: www.rug.nl/hoezithet

International Service Desk

Heb je vragen over immigratie, visa voor inkomende gasten, verblijfsvergunningen, belasting voor buitenlandse bursalen, zorgverzekeringen of vestigen in Groningen, dan kun je terecht bij de Information Services.

Geen student aan de FEB, maar volg je wel FEB vakken?

Kijk hier voor informatie over vak- en tentamenaanmelding.


Laatst gewijzigd:24 juni 2016 11:19
printOok beschikbaar in het: English