Over ons FEB Onderwijs Introductie / FEB To do list

Kom naar het FEB Welcoming Festival

Om (nieuwe) studenten een warm welkom (terug) te heten, organiseert de faculteit het FEB Welcoming Festival.

Het FEB Welcoming Festival is een feestelijk evenement met foodtrucks, muziek en spellen. Ook is er een rondleiding over de campus, waarbij je het faculteitsgebouw, de verschillende faciliteiten en de Zernike campus zal verkennen.

Daarnaast is er een informatiemarkt waar je meer te weten kunt komen over studieverenigingen en faciliteiten die jou kunnen ondersteunen tijdens je studie bij FEB.

Het is een fantastische kans om niet alleen de faculteit, maar ook je medestudenten te ontmoeten en een vliegende start te maken op je academische reis. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen het begin van een nieuw academisch jaar te vieren!

Het FEB Welcoming Festival vindt plaats op vrijdag 30 augustus 2024 van 12.00 - 16:00 uur.

Aanmelden kan binnenkort.

decoratieve afbeelding