Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity Huisstijl basiselementen Logo Logobalk

Tweede en derde merkvermelding

Logobalk - toepassing tweede en derde merkvermelding

Het logo kan worden uitgebreid, horizontaal en verticaal, met twee extra merkvermeldingen. Die verwijzen naar altijd naar organisatieonderdelen. De namen van personen, projecten, thema's en gelegenheidsorganisaties horen niet thuis in een logobalk.

De tweede merkvermelding kan bestaan uit

• een faculteit of dienst of andere onderdelen die rechtstreeks onder het College van Bestuur vallen
  • onderdelen die van het College van Bestuur toestemming hebben gekregen om een plek achter de tweede slash in te nemen
  • een samenwerkingsverband (bijvoorbeeld een onderzoekschool) waar twee of meer faculteiten een bijdrage aan leveren. De besturen van de betrokken faculteiten bepalen zelf of ze dit willen en laten gezamenlijk aan huisstijl@rug.nl weten achter en tweede merkvermelding voor het organisatie-onderdeel in kwestie te staan.

De derde vermelding kan bestaan uit een graduate school of onderzoekinstituut, onderdelen van faculteiten (bijvoorbeeld basiseenheden, facilitaire onderdelen) of (onder)afdelingen van diensten.

Logobank horizontaal
Logobalk vertikaal

Voor de merkvermeldingen wordt een ‘grid’ van slashes gebruikt. De invulling van de logobalk wordt hieronder toegelicht.

Let op! In de logobalk worden nooit afkortingen gebruikt.

merkvermeldingen
Laatst gewijzigd:27 maart 2020 09:40