Skip to ContentSkip to Navigation
Maatschappij/bedrijvenFacilitaire dienstverlening

Servicedesk Facilitair Bedrijf

De Servicedesk Facilitair Bedrijf is het vaste aanspreekpunt voor al uw vragen over facilitaire diensten en producten van het Facilitair Bedrijf. Daarnaast biedt zij ondersteuning bij het gebruik van FacilityNet. De Servicedesk is de schakel tussen u en de uitvoerder en doet er alles aan om snel en efficiënt antwoord te geven op uw vragen.


De medewerkers van de Servicedesk helpen u graag verder met uw bestellingen, cateringaanvragen en promoties.
Maar ook wanneer u bijvoorbeeld presentatiemiddelen of een auto wilt huren kunt u bij de Servicedesk terecht.
Verder is de Servicedesk het aanspreekpunt voor klachten en verbetervoorstellen.

U kunt de Servicedesk bereiken via facilitairbedrijf@rug.nl of telefoonnummer 050-363 8888 op werkdagen van 08.00-16.30 uur.

Laatst gewijzigd:15 juli 2017 10:04
printOok beschikbaar in het: English