Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Johan Remkes te gast in podcast Leiderschap in Onzekere Tijden Live

02 mei 2024
decoratieve afbeelding

Meerdere keren werd Johan Remkes de afgelopen jaren ingevlogen als niemand het meer wist. Wat is zijn geheim? Hoe kijkt de oud-minister en oud-informateur naar de huidige kabinetsformatie? Welke leiderschapskwaliteiten heb je nodig en hoe kom je als voorzitter van het Nationaal Programma Groningen op voor de belangen van de inwoners en andere partijen?

In een speciale live aflevering van de podcast Leiderschap in Onzekere Tijden bespreken de FEB-hoogleraren Janka Stoker en Harry Garretsen het met Johan Remkes onder leiding van presentator Edwin Mooibroek. Na de opname is er de gelegenheid om vragen te stellen.

De podcast

Leiderschap in Onzekere Tijden is de podcast van de hoogleraren Janka Stoker en Harry Garretsen over de actualiteit en leiderschap. Inzichtelijk en Gronings nuchter bespreken zij met presentator Edwin Mooibroek het gedrag van bazen bestuurders, ceo’s en politici. Eens in de twee weken op vrijdag een nieuwe actuele aflevering. Stoker en Garretsen zijn de schrijvers van het boek Goede leiders in Onzekere Tijden. Beiden zijn werzaam bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen en zijn tevens directeur van In the LEAD, het expertisecentrum voor effectief Leiderschap van de universiteit. De podcast wordt geproduceerd door Diepduik Media.

Liveopname 15 mei

De aflevering waarin Johan Remkes te gast is, wordt op woensdag 15 mei om 19.30 opgenomen in het Grand Theatre, Grote Markt 35, Groningen. Kaarten zijn te koop via de website van het Grand Theatre.

Laatst gewijzigd:02 mei 2024 10:39