Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Interacademiaal congres Leerproblemen 2012 in Groningen

25 oktober 2012

Op 29 en 30 oktober is de Nederlands Vlaamse Interacademiale Leerproblemen 2012. De jaarlijkse bijeenkomst voor orthopedagogisch onderzoek naar leerproblemen wordt dit jaar georganiseerd door de opleiding Orthopedagogiek (sectie leer- en onderwijsproblemen) van de Rijksuniversiteit Groningen. Tijdens de interacademiale presenteren voornamelijk jonge onderzoekers hun resulaten op gebied van leerstoornissen. Dit jaar is er veel aandacht voor dyslexie.

De interacademiale is bedoeld als samenwerking tussen de verschillende opleidingen orthopedagogiek met een sectie gericht op leerproblemen in Nederland en Vlaanderen. Dag 1 (29 oktober) staat open voor deelname vanuit alle medewerkers en studenten van de faculteit GMW met interesse in lopend onderzoek naar leerproblemen. Dag 2 heeft een besloten karakter en is vooral bedoeld voor onderzoekers werkzaam binnen de orthopedagogiek.

Alle informatie over het programma en de aanmeldprocedure is te vinden op: http://www.rug.nl/pedok/interacademialeleerproblemen/interacademiale_dag/

Laatst gewijzigd:06 juni 2019 14:30