Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Docentensymposium 'Vieringen: rituelen rondom markante momenten, in het leven en op school'

Wanneer:wo 11-04-2018 10:00 - 16:15
Waar:Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap, Oude Boteringestraat 38, Groningen

''Verdiepend. Concreet. Meteen toepasbaar in de les.'' Dit zijn enkele quotes van deelnemers na het succesvolle symposium 'Assimileren, integreren of segregeren' van afgelopen schooljaar. Ook komend jaar organiseert de faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap van de Rijksuniversiteit Groningen - in samenwerking met Stichting Oude Groninger Kerken - een docentensymposium. Woensdag 11 april 2018 zal in het teken staan van 'Vieringen: rituelen rondom markante momenten, in het leven en op school'.

Deze dag wordt georganiseerd voor zowel docenten uit het primair onderwijs (PO) als voor docenten uit het voortgezet onderwijs (VO). Deze dag zullen we nadenken over de vraag hoe je vieren en herdenken vormgeeft op school.