Laurens Sloot uitgeroepen tot Insights Scientist 2019 door kennisplatform MOA
Marketinghoogleraar Laurens Sloot is uitgeroepen tot Insights Scientist van het jaar 2019. Met zijn presentatie ‘De squeeze tussen discount en digital: nieuwe uitdagingen voor servicesupermarkten’ won hij de verkiezing van het Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics (MOA).
Binnen het thema ‘Surviving the Retail Revolution’ maakte Sloot de meeste indruk. Als hoogleraar Retail Marketing en oprichter van de EFMI Business School slaat Sloot volgens de jury een belangrijke brug tussen praktijk en wetenschap. FEB-alumna Nicole Engels, werkzaam bij Nederlandse Publieke Omroep en lid van de Raad van Advies van de vakgroep Marketing, won de prijs voor Insights Professional (Bedrijfszijde).
Meer informatie op de website van MOA.
________________________________________________
> Meer nieuws van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde
> FEB-experts in de media
Laatst gewijzigd: | 29 februari 2024 10:02 |
Meer nieuws
-
08 mei 2024
Juliette de Wit, Femke Cnossen and Maite Laméris receive YAG grant
Juliette de Wit, Femke Cnossen and Maite Laméris have received a YAG Grant of € 6,000 for an interdisciplinary project on the long-lasting socio-economic consequences of the ‘Arbeitseinsatz’ in the Netherlands. The grant enables them to explore...
-
02 mei 2024
Johan Remkes te gast in podcast Leiderschap in Onzekere Tijden Live
Oud-minister en oud-informateur Johan Remkes is op 15 mei te gast in de Podcast Leiderschap In Onzekere Tijden. In de liveopname van de podcastaflevering gaat hij met FEB-hoogleraren Janka Stoker en Harry Garretsen in gesprek over de huidige...
-
29 april 2024
Nieuwe dataset belicht oorsprong van moderne economische groei
In een nieuwe update van de gerenommeerde Maddison Project Database werpen economisch historici een nieuw licht op de oorsprong van moderne economische groei.