Alumnidialoog Amsterdam | vertrouwen in de democratie

Wanneer:wo 08-11-2023 19:00 - 22:00
Waar:Amsterdam, Pakhuis de Zwijger

Met veel plezier nodigen wij jou uit voor de alumnibijeenkomst op 8 november aanstaande vanaf 18.30 uur in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam. Geïnspireerd door het gedachtegoed van alumnus en oud-burgemeester van Amsterdam, Job Cohen, start het alumninetwerk Amsterdam samen met de Rudolf Agricola School van de RUG in het verkiezingsjaar 2023 een reeks van vier, jaarlijkse dialoogsessies in het kader van Democracy & Governance. De aftrap wordt gegeven door RUG-alumnus, bestuurder en politicus Jacques Wallage en onderzoeker en politicoloog dr. Léonie de Jonge. Onder begeleiding van dr. Frans J. Sijtsma, directeur van Rudolf Agricola School for Sustainable Development, gaan de sprekers met elkaar en met jou de dialoog aan over het vertrouwen in de democratie.