Over ons Werken bij de RUG Vacatures

BBL’ers managementassistent 0,8 fte RUG (V24.0191)

Functieomschrijving

Ben jij een organisatietalent die graag de touwtjes in handen neemt en de werkdagen van het management in goede banen kan leiden? Zoek jij een fijne werkplek om jouw bbl-opleiding tot managementassistent te volgen? Lees dan hieronder wat deze mooie opleidingsplek bij de Rijksuniversiteit Groningen jou te bieden heeft.

Je werkt 3 of 4 dagen per week bij de Rijksuniversiteit Groningen en volgt 1 dag per week je bbl-opleiding tot managementassistent bij een ROC.

Jouw werkzaamheden/taken:

• je helpt bij het plannen van afspraken en houdt de agenda's bij
  • je stuurt e-mails en beantwoordt vragen, zowel in het Nederlands als in het Engels
  • je ondersteunt met allerlei kantoorwerk, zoals archiveren en kopiëren
  • je bent vriendelijk en helpt collega's en bezoekers
  • je helpt bij het voorbereiden, organiseren en notuleren van vergaderingen.

Bij de Rijksuniversiteit Groningen zorgen we ervoor dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen. We zijn een grote universiteit waar niet alleen gepassioneerde onderzoekers en docenten werken, maar waar ook juist ondersteunende functies een waardevolle bijdrage leveren. Onze universiteit is actief betrokken bij de samenleving en we vinden het belangrijk om goed voor onze omgeving te zorgen.

Bij ons zijn er verschillende plekken beschikbaar voor leerling-managementassistenten. De taken die je gaat doen, kunnen verschillen per afdeling. En als je goed je best doet, kunnen je taken na verloop van tijd worden uitgebreid. Dit hangt af van wat je weet, kunt en jouw houding en ambitie.

Functie-eisen

Je start (of bent reeds gestart) met een 2-jarige bbl-opleiding tot managementassistent niveau 4 bij een ROC. Daarbij bezit jij de volgende eigenschappen en competenties:

• je bent goed in communiceren en werkt netjes
  • je spreekt en schrijft goed Nederlands
  • je bent representatief, servicegericht en kunt goed plannen en organiseren
  • je hebt een klantvriendelijke en oplossingsgerichte instelling
  • je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en pakt zelf dingen op
  • je bent leergierig, stressbestendig en kunt goed samenwerken
  • het is fijn als je al enige ervaring met Google Mail en Microsoft Office hebt.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden de leerlingen in de beroepsbegeleidende leerweg een salaris gebaseerd op het minimumloon. Je ontvangt, volgens de huidige CAO peildatum 1 januari 2024, een aanvangssalaris van € 2201,94 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (excl. vakantiegeld en eindejaarsuitkering). Wij betalen tevens de schoolkosten en je boeken.

Na 9 maanden wordt op grond van een Resultaat en Ontwikkelingsgesprek beoordeeld of je aanstelling met nog een jaar verlengd wordt.

Ingangsdatum: 1 september 2024

Sollicitatie

Je kunt solliciteren door je motivatiebrief, voorzien van curriculum vitae, te sturen vóór 13 mei 2024, uitsluitend aan de hand van het sollicitatieformulier. Heb je je reeds aangemeld bij een ROC, noem dan in je brief bij welke school.

We zullen zo spoedig mogelijk na je sollicitatie contact met je opnemen om je wat meer te vertellen over het vervolg van de procedure. Geschikte kandidaten zullen, na de brievenselectie, uitgenodigd worden voor een bbl-sollicitatie- en informatiemarkt op donderdag 16 mei van 13.30 tot 17.00 uur. Tijdens dit event zullen we je meer vertellen over de Rijksuniversiteit Groningen en kijken we samen met jou naar welke afdeling het beste bij jou past. Reserveer deze datum alvast in je agenda. Nadere informatie volgt in de uitnodiging.

De Rijksuniversiteit Groningen vindt sociale veiligheid belangrijk. We streven ernaar een universiteit te zijn waar medewerkers en studenten zich gerespecteerd en thuis voelen, ongeacht verschillen in achtergronden, ervaringen, perspectieven en identiteit. Voor meer informatie zie ook onze pagina over ons diversiteitsbeleid: https://www.rug.nl/about-ug/policy-and-strategy/diversity-and-inclusion/

Onze selectieprocedure volgt de richtlijnen van de sollicitatiecode NVP: https://www.nvp-hrnetwerk.nl/nl/sollicitatiecode

Werving- en selectiebureau of headhunter? Bedankt voor het meedenken, maar wij werven graag zelf onze kandidaten.

Voor informatie kunt u contact opnemen met:

• Johanna Jager- Veenhuizen, BBL-coördinator, 06-38777499, j.m.jager-veenhuizen rug.nl

Bovenstaand(e) e-mail adres(sen) gelieve niet te gebruiken voor het reageren op de vacatures.

Reageren op deze vacature