Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsOnze organisatieBureau van de Universiteit

Bureau en directie van de Universiteit

De taken van het Bureau van de Universiteit zijn onder te verdelen in drie hoofdgebieden:

  1. Beleids- en bestuursondersteuning, in het kader van de uitvoering van het instellingsbeleid (t.b.v. College van Bestuur, College van Decanen, Managementberaad, Universiteitsraad en andere bestuurlijke organen)
  2. Concernadministratie (financieel, studenten, personeel)
  3. Dienstverlening (aan studenten, medewerkers, faculteiten, diensten, alumni, bedrijven, journalisten, enz.)

Het Bureau van de Universiteit bestaat uit een aantal staf- of expertisediensten en een aantal interne service-eenheden. Het Bureau wordt geleid door een driehoofdige directie: een algemeen directeur (met portefeuille strategie) en twee directeuren (resp. Finance en Human Resources).

De directie van het Bureau

Laatst gewijzigd:20 juni 2017 09:48
printOok beschikbaar in het: English