Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity RUG-profiel en huisstijl

RUG huisstijl

Om te kunnen laten zien waar we voor staan en wat we allemaal in huis hebben is een visuele identiteit of huisstijl essentieel. Huisstijlrichtlijnen zorgen ervoor dat we ons herkenbaar kunnen presenteren en dat al onze communicatie bijdraagt aan het merk RUG.

  • Bekijk onze Quick Guide voor de belangrijkste do’s en don’ts.
  • Voor alle websites van de RUG, of het nu gaat om een organisatie-onderdeel, een onderzoeksgroep of een thema, geldt de regel ‘100% RUG? Gebruik de RUG website’.
  • Met de descriptor kun je in ontwerpen de RUG als open academic community extra nadruk geven.
  • Ben je 100 % RUG maar wil je binnen de RUG-huisstijl een eigen gezicht creëren? Ontdek de profileringsmogelijkheden.
  • Beeld en video zijn belangrijk in onze communicatie. Lees hoe je er voor kan zorgen dat beelden het verhaal van de RUG onderstrepen en waar je aan moet denken als je een RUG-video wilt maken.

Kunnen we je helpen? Neem contact met ons op via huisstijl rug.nl.

Laatst gewijzigd:07 september 2021 10:14
View this page in: English