Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)Bedrijfsleden

Welke bedrijven zijn al lid?

Ondernemingen die grote aantallen klanten bedienen en ons wetenschappelijk onderzoek willen ondersteunen, kunnen lid worden van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen (RUGCIC).

Leden van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen (RUGCIC)

Basisleden Voordelen
  1. Aegon
  2. Ahold Delhaize
  3. a.s.r.
  4. Belsimpel.nl
  5. EDM
  6. Eneco
  7. Holland Casino
  8. Kien
  9. KPN
  10. LMN Airmiles
  11. Menzis
  12. Metrixlab
  13. Nederlandse Loterij
  14. Noordhoff
  15. Nuon
  16. Persgroep
  17. Randstad
  18. Univé
  19. Vodafone-Ziggo
  20. Webhelp

Voor jaarlijks 7500 euro ex. BTW ontvangt jouw bedrijf, excl. voor leden:

  • Drie onderzoeksrapporten met de nieuwste inzichten op het gebied van Customer Insights.
  • Gratis deelname van marketing-, sales- en klantenservicemedewerkers aan ons voorjaars- en najaarsseminar in het midden van het land.
  • Toegang tot nieuwsflitsen waarbij medewerkers op laagdrempelige wijze de mogelijkheid krijgen om bij te blijven op het gebied van marketing en klant gerelateerde vakgebieden.
  • Toegang tot de nieuwste wetenschappelijke publicaties van de vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen.
  • Toegang tot diverse MARUG- en andere activiteiten en congressen tegen gereduceerde tarieven.
  • Tot 10% korting op de medewerkerskosten bij het laten uitvoeren van een wetenschappelijk onderzoek op maat.
  • Weergave van bedrijfsnaam en/of logo op de RUGCIC website en de rapportages.
Premium leden Voordelen
  1. Achmea Centraal Beheer
  2. CJIB
  3. Delta Lloyd
  4. Engie
  5. KLM
  6. NS
  7. Plus
  8. PostNL
  9. Shell
  10. Syncasso
  11. wehkamp.nl

Voor jaarlijks 15000 euro ex. BTW ontvangt je bedrijf additioneel bovenop het Basis lidmaatschap:

  • Een jaarlijkse workshop voor de marketing en/of sales medewerkers op jouw eigen kantoor over een Customer Insights thema naar keuze.
  • Kennismaking met bijna afgestudeerde topstudenten als mogelijk interessante nieuwe werknemers of stagiairs.
  • Tot 50% korting op de medewerkerskosten bij het laten uitvoeren van een wetenschappelijk onderzoek of een kennistraining op maat.
  • Als lid van de Raad van Advies en tijdens Executive Meetings actief meedenken over onderzoeksthema's en programma's waar premium leden baat bij hebben.
  • NIEUW: Bovendien mogen Premium leden vooraf bepalen of eventuele concurrenten al dan niet worden geaccepteerd als nieuwe Premium leden.
Grote projectleden Maatwerk

Syncasso

MetrixLab

Dit kalenderjaar kunnen wij nog maximaal drie nieuwe (premium, basis-, en project-) leden aannemen. Interesse om ook met ons samen te werken? Bel nu voor een afspraak J.T. Bouma op 050 - 363 3686.

In bijzondere gevallen gaan we grote samenwerkingsprojecten aan, bijvoorbeeld:

  • Sponsoring van een promovendus (PhD in opleiding): vier jaar onderzoek ten bate van jouw organisatie.
  • Sponsoring van een post-doc (dr.) positie: twee jaar een ervaren medewerker/ster ten bate van jouw bedrijf.
  • Sponsoring van een leerstoel (prof.) van een bijzondere hoogleraar aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Allianties Samenwerking
  1. AOG School of Management (Groningen & Leusden)
  2. Center for Services Leadership, W. P. Carey School of Business
  3. Arizona State University (Phoenix, USA)
  4. E-Finance Lab
  5. Frankfurt University (Germany)
  6. EFMI, Academisch kenniscentrum voor de foodsector (Leusden)
  7. Marketing Associatie Rijksuniversiteit Groningen (MARUG)
  8. TNS Infra Center for Customer Management
  9. University of Münster (Germany)

Het Customer Insights Center streeft tevens naar samenwerkingsverbanden met kenniscentra voor klantinzichten in binnen- en buitenland, met als voordelen:

  • Kennis over klanten kan (inter-)nationaal worden gebundeld.
  • Aan diverse RUGCIC-activiteiten kunnen leden van allianties met korting deelnemen!

Wat vinden anderen van ons center?

Lees hier wat de marketingmanagers van deze bedrijven vinden van ons kenniscentrum.

Ook interesse in samenwerking?

Neem even contact met ons op en maak een persoonlijke afspraak met de directeur van het Customer Insights Center, gewoon om eens te sparren over ons vakgebied en de kansen die samenwerking zou kunnen opleveren voor jouw bedrijf.

Zullen we nu persoonlijk kennismaken?
Zullen we nu persoonlijk kennismaken?
Laatst gewijzigd:14 september 2017 11:55
printOok beschikbaar in het: English