Rudolf Agricola School for Sustainable Development

Nieuwjaarsbijeenkomst | De Circulaire toekomst van Groningen

Wanneer:wo 31-01-2024 15:00 - 18:00
Waar:House of Connections, Grote Markt 21, Groningen

Sluit op 31 januari aan bij House of Connections voor een inspirerende Circularity Entrepreneurs Meet-Up voor jonge professionals (of als je jong van geest bent) uit Groningen.

Graag nodigen wij jou uit voor deze nieuwjaarsbijeenkomst georganiseerd door Vereniging Circulair Groningen, de Rudolf Agricola School for Sustainable Development , Stichting Groener Groningen & Groningen Werkt Slim.

Het eerste deel van het programma verkent de circulaire toekomst van Groningen met boeiende lezingen van ondernemers en onderzoekers op het gebied van circulariteit. Het tweede deel staat in het teken van ontmoetingen, netwerken en proosten op 2024!

De aangeboden lezingen zijn als volgt:

• Lezing door Erwin Miedema & Dr. Kim Poldner: Erwin Miedema, oprichter van Kleerlijk, een organisatie die zich richt op verantwoorde kledingproductie in Nederland in samenwerking met mensen met een vluchtelingenachtergrond, en Dr. Kim Poldner, onderzoeker en voorzitter van Regionale en Circulaire Economische Ontwikkeling aan de RUG, delen inzichten over circulariteit, met een focus op de dynamische wereld van de kledingindustrie.

• Lezing door Eamon Fokkinga & Dr. Franco Ruzzenenti:

Eamon Fokkinga, oprichter van The Sustainable Company, gericht op het verduurzamen van bedrijven door middel van consultancy en duurzaam reisadvies en training, en Dr. Franco Ruzzenenti, multidisciplinaire onderzoeker aan de RUG, geven gezamenlijk een lezing over Life Cycle Assessments (LCA).

Belangrijke informatie

Wat
Nieuwjaarsbijeenkomst De Circulaire toekomst van Groningen
Wie
Iedereen die jong van geest is en met een blik op circulaire toekomst
Bij House of Connections (Grote Markt 21, Groningen)
Woensdag 31 januari 2024
Hoe laat
15:00 uur tot 18:00 uur (inhoudelijk 15:00 uur tot 16:30 uur, daarna netwerken / borrelen)

Wil jij samen met ons het nieuwe jaar met een circulaire knaller starten?

Meld je dan aan via onderstaand formulier. Let op: er is voor deze bijeenkomst plaats voor een maximaal aantal personen!

P.S. Deel deze uitnodiging gerust met al je (jonge) collega’s die dit ook interessant zouden vinden!

Volg ons opyoutube twitter