UniversiteitsmuseumOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Universiteitsmuseum
Universiteitsmuseum Plan je bezoek

Veelgestelde vragen entreetickets

Ik heb tickets gekocht, maar niets ontvangen. Wat nu?

Controleer eerst of de tickets niet in uw spam of ongewenste post map terecht zijn gekomen. Als dat niet het geval is en de betaling was wel succesvol (er is geld van uw rekening afgeschreven) kunt u contact opnemen met ons via tickets@erfgoedpartners.nl. We zullen dan uw tickets (digitaal) nasturen. Als dit niet op tijd lukt, kunt u gewoon naar het museum gaan. Laat daar het e-mail adres noteren waarmee u de tickets besteld heeft.

Ik kan toch niet komen, kan ik mijn ticket retourneren?

Dit is op dit moment nog niet mogelijk, maar we kijken nog naar een manier om dat wel mogelijk te maken. U kunt contact met ons opnemen via: universiteitsmuseum@rug.nl

Kan ik gekochte tickets ruilen voor die voor een bezoek op een ander tijdstip?

U kunt contact met ons opnemen via: universiteitsmuseum@rug.nl

Ik heb vragen over het museum of de tentoonstelling

Vanwege beperkte aanwezigheid op het kantoor in verband met de corona-maatregelen zijn we tijdelijk niet telefonisch bereikbaar, maar alleen per mail: universiteitsmuseum@rug.nl

Laatst gewijzigd:13 augustus 2021 15:13