Research

Postal address:
Netherlands
  1. 2019
  2. 2018
  3. 2017
  4. 2016
  5. 2015
  6. Harmsen, R., Lorenz, M., Maulana, R., & van de Grift, W. (2015). Stressoorzaken, school-/beroepsverlating en pedagogisch-didactisch handelen. Poster session presented at Onderwijs Research Dagen 2015 (ORD), Leiden, Netherlands.
  7. Harmsen, R., Helms-Lorenz, M., & Maulana, R. (2015). Stress oorzaken en gevolgen van beginnende docenten in het voortgezet onderwijs. Poster session presented at Onderwijs Research Dagen 2015 (ORD), Leiden, Netherlands.
  8. 2014
  9. Harmsen, R., & Lazonder, A. (2014). Ondersteuning voor onderzoekend leren bij kinderen en adolescenten: Een meta-analyse. Paper presented at Onderwijs Research Dagen 2014 (ORD), Groningen, Netherlands.
  10. Harmsen, R., & Lazonder, A. (2014). Supporting Inquiry Learning: A Meta-Analysis. Paper presented at EARLI SIG, Malmo, Sweden.
  11. 2013
  12. van der Meij, H., van der Meij, J., & Harmsen, R. (2013). Animated Pedagogical Agents: Do they enhance student motivation and learning in inquiry learning. In 15th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction
  13. 2011
  14. van der Meij, H., van der Meij, J., & Harmsen, R. (2011). Supporting students' motivation and learning with an Animated Pedagogical Agent. In Animated Pedagogical Agents: Do they enhance student motivation and learning in inquiry learning

ID: 12278235