prof. dr. P.S.H. (Peter) Leeflang

Frank M. Bass Distinguished Professor of Marketing

prof. dr. P.S.H. (Peter) Leeflang
Telephone:
+31 50 36 37065 (Secretary)
E-mail:
p.s.h.leeflang rug.nl

Research

Research units:

Postal address:
United Kingdom
  1. 2019
  2. 2018
  3. Zhang, S., van Doorn, J., & Leeflang, P. (2018). Face Concerns and Purchase Intentions: A Cross-Cultural Perspective. In L. C. Leonidou, C. K. Katsikeas, S. Samiee, & B. Aykol (Eds.), Advances in Global Marketing: A Research Anthology (pp. 213-249). New York: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-61385-7_10
  4. 2017
  5. Leeflang, P., Wieringa, J. E., Bijmolt, T. H. A., & Pauwels, K. H. (Eds.) (2017). Advanced Methods for Modeling Markets. (International Series in Quantitative Marketing). Springer.
  6. Leeflang, P. S. H., Wieringa, J. E., Bijmolt, T. H. A., & Pauwels, K. H. (2017). Advanced Methods for Modelling Markets (AMMM). In P. Leeflang, J. Wieringa, T. Bijmolt, & K. Pauwels (Eds.), Advanced Methods for Modeling Markets (pp. 3-30). (International Series in Quantitative Marketing). Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-53469-5_1
  7. Leeflang, P. S. H., & Wieringa, J. E. (2017). Diffusion and Adoption Models. In P. Leeflang, J. Wieringa, T. Bijmolt, & K. Pauwels (Eds.), Advanced Methods for Modeling Markets (pp. 299-334). ( International Series in Quantitative Marketing). Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-53469-5_10
  8. Pauwels, K. H., Leeflang, P. S. H., Bijmolt, T. H. A., & Wieringa, J. E. (2017). The Future of Marketing Modeling. In P. Leeflang, J. Wieringa, T. Bijmolt, & K. Pauwels (Eds.), Advanced Methods for Modeling Markets (pp. 671-683). (International Series in Quantitative Marketing). Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-53469-5_20
  9. 2016
  10. Leeflang, P., Verhoef, P., & Verlegh, P. W. J. (2016). Marketing. In S. Philippen, & G. Werner (Eds.), Canon van de economie (pp. 235-256). Rotterdam: ESB BV.
  11. 2015
  12. 2014
  13. Wieringa, J. E., Osinga, E. C., Ruiz Conde, M. E., Leeflang, P. S. H., & Stern, P. (2014). Modeling the effects of promotional efforts on aggregate pharmaceutical demand: What we know and challenges for the future. In M. Ding, J. Eliashberg, & S. Stremersch (Eds.), Innovation and marketing in the pharmaceutical industry (pp. 591 - 628). Springer.
  14. Ammeraal, A. N., Hoekstra, J., van Hijum, A., & Leeflang, P. (2014). Mystery callers: het zijn net mensen. In F. Bronner, P. Dekker, E. de Leeuw, L. Paas, K. de Ruyter, A. Smidts, & J. Wieringa (Eds.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek: Jaarboek 2014 MarktOnderzoekAssociatie (Vol. 39, pp. 71-83). [5] Amsterdam: MarktOnderzoekAssociatie.
  15. 2013
  16. 2012
  17. Pleijster, F., Leeflang, P. S. H., Minnema, A., Ruis, A., van der Zeijden, P., & Gensler, S. (2012). Een hard gelag - welke factoren verklaren het rendement bij horecabedrijven? Holland Management Review, 29(5-6), 58 - 61.
  18. Leeflang, P. S. H., & Peluso, A. M. (2012). Knowledge generation in marketing. In A. Diamantopoulis, W. Fritz, & L. Hildebrandt (Eds.), Quantitative marketing and marketing management (pp. 150 - 170). Wiesbaden: Springer.
  19. 2011
  20. Leeflang, P. S. H., & Hunneman, A. (2011). Het modelleren van de marktrespons: Trends en ontwikkelingen. In Jaarboek 2011 ontwikkelingen in het marktonderzoek (pp. 9 - 26). Amsterdam: MOA.
  21. Leeflang, P. (2011). Marketing in transition. Customer Insights Center.
Previous 1 2 3 4 5 Next

ID: 108308