dr. L. (Laura) Batstra

Associate Professor

Research

  1. 2019
  2. 2018
  3. 2017
  4. 2016
  5. 2015
  6. Batstra, L., Nieweg, E. H., Engelsman, R. C. A., & Hadders-Algra, M. (2015). Een 'stepped diagnosis' aanpak voor drukke dwarse en dromerige kinderen. In S. Vandamme (Ed.), Van nu en straks: Over toekomstdenken (pp. 81-92). Gent: Academia Press.
  7. 2014
  8. Wubs, D., Grietens, H., & Batstra, L. (2014). Project Iris - Caring for a sexually abused foster child.. 285. Paper presented at EUSARF 2014 'Making a difference', Copenhagen, Denmark.
  9. 2013
  10. Batstra, L. (2013). Stepped diagnosis in child psychiatry. Paper presented at Inclusive Education Conference, Groningen, Netherlands.
  11. Batstra, L., & Thoutenhoofd, E. (2013). The risk that DSM-5 will further inflate the diagnostic bubble. Paper presented at Conference of the Behavioral and Social Sciences, Groningen, Netherlands.
  12. Batstra, L. (2013). Epiloog. In I. Devisch (Ed.), Ziek van gezondheid. Voor elk probleem een pil? (pp. 149-162). Antwerpen: De Bezige Bij.
  13. Krabbe, E., Batstra, L., Conradi, M., & Pijl, S-J. (2013). Jong gedrag vaak verward met ADHD. Medisch Contact, 68(23), 1241-1243.
  14. Thoutenhoofd, E., & Batstra, L. (2013). Overleeft de psychiatrie de DSM-5? De Psycholoog, 48(3), 10-17.
  15. 2012
  16. 2006
  17. 2004
  18. 2003
  19. 2002

ID: 44559