dr. K.J. (Karel Jan) Alsem

Assistant Professor

dr. K.J. (Karel Jan) Alsem
Telephone:
E-mail:
k.j.alsem rug.nl

Research

  1. 2008
  2. Alsem, K. J. (2008). Identiteitmarketing: Een nieuw gebalanceerd marketingparadigma. In Ontwikkelingen in het marktonderzoek, Jaarboek Marktonderzoek Associatie 2008 (pp. 117 - 128). MarktOnderzoekAssociatie.
  3. 2005
  4. Alsem, K. J., & Kleinhuis, . (2005). Logos and brand personality. In Proceedings EMAC conference 2005, Milan, Italy
  5. 2003
  6. Akkermans, J., & Alsem, K. J. (2003). Korte termijn effecten van merknaamveranderingen. In J. C. Hoekstra, T. Poiesz, A. E. Bronner, P. Dekker, E. de Leeuw, K. de Ruyter, & A. Smidts (Eds.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek, Jaarboek 2003, van de Marktonderzoekassociatie (pp. 177 - 192)
  7. Alsem, K. J. (2003). Marketingcommunicatie, Hoofdstuk 11. In K. R. E. Huizingh (Ed.), Brugboek Marketing Schoonhoven: Academic Service.
  8. Alsem, K. J. (2003). Marketingstrategie, Hoofdstuk 5. In K. R. E. Huizingh (Ed.), Brugboek Marketing Schoonhoven: Academic Service.
  9. Huizingh, K. R. E., & Alsem, K. J. (2003). Short-term effects on web site visits on brand equity. In M. Saren, & A. Wilson (Eds.), Proceedings of the 32nd EMAC conference (pp. 109)
  10. 1998
  11. Alsem, K. J. (1998). Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2. In C. J. Gelderman (Ed.), Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1 (pp. 65 - 90)
  12. Alsem, K. J. (1998). Communicatie op dienstenmarkten. In K. J. Alsem, G. B. W. Willenborg, & P. S. H. Leeflang (Eds.), Ten dienste, recente ontwikkelingen in de marketing van diensten (pp. 80 - 95). Groningen: Noordhoff Uitgevers.
  13. Alsem, K. J. (1998). Concurrentieanalyse, leereenheid 3. In C. J. Gelderman (Ed.), Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1 (pp. 91 - 120)
  14. Alsem, K. J. (1998). Strategische analysemethoden, leereenheid 7. In C. J. Gelderman (Ed.), Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1 (pp. 237 - 272)
  15. 1996
  16. Alsem, K. J., & van der Heide, B. (1996). Generic Marketing Strategies. In Proceedings of the 25th European Marketing Academy

ID: 40748