dr. K.J. (Karel Jan) Alsem

Assistant Professor

dr. K.J. (Karel Jan) Alsem
Telephone:
E-mail:
k.j.alsem rug.nl

Research

  1. 2016
  2. Alsem, K. J., & Kostelijk, E. (2016). Merkpositionering. (1 ed.) Groningen: Noordhoff Uitgevers.
  3. 2013
  4. Alsem, K. J. (2013). Strategische marketingplanning. (6 ed.) Groningen: Noordhoff Uitgevers.
  5. 2012
  6. Alsem, K. J., & Klein Koerkamp, R. (2012). Zorg met liefde en lef: Stappenplan voor zorgmarketing. (1 ed.) Groningen: New Publishers.
  7. 2011
  8. Alsem, K. J., & Klein Koerkamp, R. (2011). 12 Merken, 13 Ongelukken. (1 ed.) Groningen: Noordhoff Uitgevers.
  9. 2007
  10. Alsem, K. J. (2007). Strategic Marketing. New York: McGraw-Hill.
  11. 2003
  12. Alsem, K. J., Antufjew, J., Huizingh, K. R. E., Koning, R. H., Sterken, E., & Woltil, M. (2003). Insurability of export credit risks. (F07 ed.) Groningen: Rijksuniversiteit Groningen.
  13. 1998
  14. 1997
  15. Alsem, K. J. (1997). Strategische marketingplanning. Houten: Educatieve Partners Nederland.
  16. 1996
  17. Alsem, K. J., & van der Heide, B. (1996). Marketing orientation and strategies in the Netherlands. (B02 ed.) Groningen: University of Groningen, SOM research school.

ID: 40748