dr. J.C. (Janny) Hoekstra

Associate Professor

dr. J.C. (Janny) Hoekstra
Telephone:
E-mail:
j.c.hoekstra rug.nl

Research

Research units:

Postal address:
United Kingdom
  1. 2020
  2. 2019
  3. 2017
  4. 2015
  5. 2014
  6. Ammeraal, A. N., Hoekstra, J., van Hijum, A., & Leeflang, P. (2014). Mystery callers: het zijn net mensen. In F. Bronner, P. Dekker, E. de Leeuw, L. Paas, K. de Ruyter, A. Smidts, & J. Wieringa (Eds.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek: Jaarboek 2014 MarktOnderzoekAssociatie (Vol. 39, pp. 71-83). [5] Amsterdam: MarktOnderzoekAssociatie.
  7. 2013
  8. 2010
  9. Hoekstra, J. C., & van Doorn, J. (2010). Behavioral targeting: How far can you go? In Proceedings of the 19th annual frontiers in services conference (pp. 51 - 52). Karlstad, Sweden.
  10. Hoekstra, J. C., & Leeflang, P. S. H. (2010). Marketing, accounting en finance: Een spannende driehoeksverhouding. In H. J. ter Bogt, E. P. Jansen, & S. Tillema (Eds.), Met het oog op de publieke zaak; Liber amicorum voor prof.dr. Jan van Helden (pp. 139 - 153). Groningen: Rijksuniversiteit Groningen.
  11. 2008
  12. Verhoef, P. C., & Hoekstra, J. C. (2008). Direct-to-consumer advertising. In Donsbach (Ed.), The international encyclopedia of communication, Volume IV (pp. 1323 - 1325). Oxford UK - Malden MA: Blackwell Publishing.
  13. 2007
  14. Hoekstra, J. C., & Kuijlen, T. (2007). CRM award genomineerde: De Friesland Zorgverzekeraar. In W. Wurtz (Ed.), CRM in Nederland: Klantgericht ondernemen (pp. 62 - 63). Amsterdam: CRM Association NL.
  15. Peelen, E., & Hoekstra, J. C. (2007). CRM award winnaar: Siemens Nederland. In CRM in Nederland: Klantgericht ondernemen (pp. 30 - 34). Amsterdam: CRM Association NL.
  16. Huizingh, K. R. E., Krawczyk, A., Bijmolt, T. H. A., & Hoekstra, J. C. (2007). How important are transactional or informational functions for websites success? In M. Thyne, K. R. Deans, & J. Gnoth (Eds.), Proceedings of ANZMAC 2007 conference Dunedin, New Zealand: ANZMAC.
  17. Broekhuizen, T. L. J., Hoekstra, J. C., & Jager, W. (2007). Kiezen tussen online en offline shoppen, en de rol van online koopervaring. In Jaarboek 2007 van de MarktOnderzoekAssociatie (pp. 9 - 29). Haarlem: De Vrieseborch.
  18. 2006
  19. 2004
  20. Hoekstra, J. C., & Steenkamp, A. (2004). Direct Marketing. In E. Waarts (Ed.), NIMA Marketing Lexicon, vierde druk (pp. 443 - 478). Groningen: Noordhoff Uitgevers.
  21. Hoekstra, J. C., & Steenkamp, A. (2004). E-commerce. In E. Waarts (Ed.), NIMA Marketing Lexicon, vierde druk (pp. 479 - 496). Groningen: Noordhoff Uitgevers.
  22. Bronner, A. E., Dekker, P., Hoekstra, J. C., de Leeuw, E., Poiesz, T., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2004). Ontwikkelingen in het Marktonderzoek 2004. Jaarboek 2004 MarktOnderzoek Associatie. Haarlem: De Vrieseborch.
  23. 2003
  24. Hoekstra, J. C. (2003). De nieuwe klant: eigen, grillig en mondig. In D. Scheers (Ed.), Dobberen en denken: alles stroomt bij veranderen (pp. 243 - 246). Utrecht: F&G Publishing.
  25. Hoekstra, J. C. (2003). Direct marketing. Leiden/Groningen: Stenfert Kroese.
  26. Bronner, A. E., Dekker, P., Hoekstra, J. C., de Leeuw, E., Poiesz, T., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2003). Ontwikkeling in het marktonderzoek. Jaarboek 2003 MarktOnderzoekAssociatie. Haarlem: De Vrieseborch.
  27. 2002
  28. Bronner, A. E., Dekker, P., Hoekstra, J. C., de Leeuw, E., Poiesz, T., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2002). Ontwikkelingen in het marktonderzoek. Jaarboek 2002 van de MarktOnderzoekAssociatie. Haarlem: De Vrieseborch.
  29. 2001
  30. Odekerken-Schroder, G., De Wulf, K., Kasper, H., Kleijnen, M., Hoekstra, J., & Commandeur, H. (2001). The impact of quality on store loyalty: A contingency approach. Total quality management, 12(3), 307-322.
  31. Lotgerink, T. E. P., & Hoekstra, J. C. (2001). Blood transfusion: Quo vadis? Customer orientation as the leading principle for blood banks in the future. In C. T. Smit Sibinga, & J. D. Cash (Eds.), Transfusion medicine: Quo vadis? What has been achieved, what is to be expected. Developments in hematology and immunology (pp. 3 - 20). Dordrecht/Boston/London: Kluwer Academic Publishers.
  32. Verhoef, P. C., Franses, P. H. B. F., & Hoekstra, J. C. (2001). De invloed van tevredenheid op cross-buying; koppeling vragenlijst data met de klantendatabase. In J. C. Hoekstra, A. E. Bronner, P. Dekker, W. F. van Raaij, E. de Leeuw, K. de Ruyter, & A. Smidts (Eds.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek, Jaarboek 2001 van de MarktOnderzoek Associatie (pp. 59 - 72). Haarlem: De Vrieseborch.
  33. Bronner, A. E., Dekker, P., Hoekstra, J. C., de Leeuw, E., van Raaij, W. F., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2001). Ontwikkelingen in het marktonderzoek. Jaarboek 2001 van de MarktOnderzoek Associatie. Haarlem: De Vrieseborch.
  34. Odekerken-Schröder, G. J., de Wulf, K., Kasper, J. D. P., Kleijnen, M., Hoekstra, J. C., & Commandeur, H. R. (2001). The impact of quality on store loyalty; A contingency approach. Total Quality Management Journal, 12(3), 307 - 322. https://doi.org/10.1080/09544120120034474
  35. 2000
  36. Hoekstra, J. C., El Assaoui, K., van Halem, M., & Dokman, D. J. (2000). E-mail nog geen volwaardig communicatiekanaal. Tijdschrift voor Marketing, november, 82 - 86.
Previous 1 2 Next

ID: 85513