prof. dr. J.A. (Jim) Emanuels

Professor Accounting Information Systems

prof. dr. J.A. (Jim) Emanuels
Telephone:
E-mail:
j.a.emanuels rug.nl

Research

  1. 2018
  2. 2017
  3. 2016
  4. 2015
  5. 2014
  6. 2013
  7. 2011
  8. 2010
  9. 2009
  10. 2008
  11. 2006
  12. Brockhoff, G. C., Emanuels, J., & Verweij, B. (2006). New Business Planning: turning compelling ideas into sustainable value. Deventer: Kluwer.
  13. 2005
  14. 2004
  15. 2003
  16. Emanuels, J. (2003). De invloed van Internet op de Financiële Functie. In F. Conijn (Ed.), World class finance in de praktijk 's-Hertogenbosch: Tutein Nolthenius.
  17. Brockhoff, G. C., Emanuels, J. A., & Verwey, B. (2003). Marketeer en controller moeten team vormen. Marketing Tribune, 10, 52 - 54.
  18. Brockhoff, G. C., Emanuels, J. A., & Verwey, B. (2003). New Business Planning: van ideevorming tot waarderealisatie. Dordrecht/Boston/London: Kluwer Academic Publishers.
  19. 2002
  20. 1997
  21. Emanuels, J. (1997). Materieel belang bij de controle van de jaarrekening. In Handboek Accountantscontrole (Handboek Accountantscontrole).
  22. 1995
  23. Emanuels, J., Schoonderbeek, ., Gameren, V., & Kits, . (1995). Coopers & Lybrand. Handboek Financiële Verslaggeving.
  24. 1994
  25. 1991
  26. 1990

ID: 239118