dr. H. (Hester) de Boer

postdoc onderzoeker

dr. H. (Hester) de Boer
E-mail:
hester.de.boer rug.nl

Research

Postal address:
United Kingdom
  1. 2019
  2. 2018
  3. 2017
  4. 2016
  5. de Boer, H., Timmermans, A., & van der Werf, M. (2016). Inaccurate teacher expectations: relationships with student and class characteristics and its effect on long-term student performance. In S. Trusz, & P. Babel (Eds.), Interpersonal and Intrapersonal Expectancies (pp. 157-161). NewYork: Routledge.
  6. 2015
  7. Korpershoek, H., Harms, T., de Boer, H., van Kuijk, M., & Doolaard, S. (2015). Effectieve strategieën en programma’s voor klassenmanagement in het primair onderwijs: een meta-analyse. Paper presented at Onderwijs Research Dagen 2015 (ORD), Leiden, Netherlands.
  8. Korpershoek, H., Harms, T., de Boer, H., van Kuijk, M., & Doolaard, S. (2015). A meta-analysis of the effects of classroom management strategies and programs on student outcomes. Paper presented at EARLI 2015 : 16th Biennial conference , Limassol, Cyprus.
  9. 2014
  10. 2012
  11. de Boer, H., Bergstra, A., & Kostons, D. (2012). Effective strategies for self-regulated learning: A meta-analysis. Groningen: GION onderzoek/onderwijs.
  12. 2010
  13. de Boer, H., Hendriks, A. A. J., Kuyper, H., & Van der Werf, M. P. C. (2010). VOCL’99: De middellange termijn. Schoolloopbanen van leerlingen tot en met het eindexamen. Groningen: GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen.
  14. 2009
  15. 2006

ID: 250984