dr. H. (Hester) de Boer

postdoc onderzoeker

dr. H. (Hester) de Boer
E-mail:
hester.de.boer rug.nl

Research

Postal address:
United Kingdom
  1. 2020
  2. Scheerens, J., van der Werf, G., & de Boer, H. (2020). Soft skills in education: Putting the evidence in perspective. (1 ed.) Springer International Publishing, part of Springer Nature 2019. https://doi.org/10.1007/978-3-030-54787-5
  3. 2019
  4. 2018
  5. 2017
  6. 2016
  7. 2015
  8. Korpershoek, H., Harms, T., de Boer, H., van Kuijk, M., & Doolaard, S. (2015). Effectieve strategieën en programma’s voor klassenmanagement in het primair onderwijs: een meta-analyse. Paper presented at Onderwijs Research Dagen 2015 (ORD), Leiden, Netherlands.
  9. Korpershoek, H., Harms, T., de Boer, H., van Kuijk, M., & Doolaard, S. (2015). A meta-analysis of the effects of classroom management strategies and programs on student outcomes. Paper presented at EARLI 2015 : 16th Biennial conference , Limassol, Cyprus.
  10. 2014
  11. 2012
  12. de Boer, H., Bergstra, A., & Kostons, D. (2012). Effective strategies for self-regulated learning: A meta-analysis. Groningen: GION onderzoek/onderwijs.
  13. 2010
  14. de Boer, H., Hendriks, A. A. J., Kuyper, H., & Van der Werf, M. P. C. (2010). VOCL’99: De middellange termijn. Schoolloopbanen van leerlingen tot en met het eindexamen. GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen.
  15. 2009
  16. 2006

ID: 250984