dr. E. (Evert) de Haan

Assistant Professor

dr. E. (Evert) de Haan
Telephone:
E-mail:
evert.de.haan rug.nl

Research

Research units:

Postal address:
Netherlands
  1. 2018
  2. 2016
  3. 2015
  4. 2014
  5. van der Heijden, M., de Haan, E., & Hoving-Wesselius, T. (2014). Een modelmatige aanpak om het effect van online adverteren op conversie te achterhalen. In Jaarboek MarktOnderzoekAssociatie 2014 (pp. 25 - 37). MarktOnderzoekAssociatie.
  6. 2013
  7. 2012
  8. Wiesel, T., De Haan, E., & Ou, Y-C. (2012). Customer Performance Trends: Resultaten van drie jaar DCPI-onderzoek. (Rapport CIC; Vol. 2012-02). CIC.
  9. Bügel, M. S., Verhoef, P. C., Hoving-Wesselius, T., Wiesel, T., de Haan, E., Bouma, J. T., Teunter, L., & Alleman, T. (2012). Dutch customer performance index 2012: Univé levert beste klantprestaties. Tijdschrift voor Marketing, 2, 25 - 29.
  10. 2011
  11. Wiesel, T., Alleman, T., Bouma, J. T., Bügel, M. S., De Haan, E., Hoving-Wesselius, T., Teunter, L., & Verhoef, P. (2011). Customer Performance Impact: Interessante Relaties Tussen DCPI, NPS en Omzet. (Rapport CIC; Vol. 2011-02). CIC.

ID: 392078