Research

  1. 2015
  2. 2011
  3. 2010
  4. Verspoor, M. H., de Bot, K., Edelenbos, P., van Rein, E., & Schuitemaker-King, J. (2010). Een duurzame voorsprong. Resultaten van wetenschappelijk onderzoek naar tweetalig onderwijs. Groningen: University of Groningen.
  5. Gullberg, M., & de Bot, K. (2010). Gesture in language development. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins Publishers.
  6. 2009
  7. de Bot, K., & Schrauf, R. (2009). Language Development over the Lifespan. New York: Routledge.
  8. Isurin, L., Winfield, R., & de Bot, K. (2009). Multidisciplinary Approaches to Code Switching. (42 ed.) Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins Publishers.
  9. 2007
  10. Berns, M., de Bot, K., & Hasenbrink, U. (2007). In the presence of English: Media and European youth. (Language Policy). New York: Springer.
  11. 2006
  12. Berns, M., de Bot, K., & Hasenbrink, . (2006). English, media and youth in Europe. New York: Kluwer.
  13. Berns, M., de Bot, K., & Hasenbrink, . (2006). In the presence of English, media and youth in Europe. New York: Kluwer.
  14. 2005
  15. de Bot, K., & Makoni, S. (2005). Language and Aging in Multilingual Contexts. Clevedon/Buffalo/Toronto: Multilingual Matters Ltd.
  16. de Bot, K., & Makoni, S. (2005). Language and Aging in Multilingual Contexts - (Bilingual Education and Bilingualism 53). Clevedon/Buffalo/Toronto: Multilingual Matters Ltd.
  17. Herder, A., & de Bot, K. (2005). Vroeg vreemdetalenonderwijs in internationaal perspectief. Een Literatuurstudie. Antwerpen: University of Antwerp. Center for Dutch Language and Speech.
  18. 2004
  19. de Bot, K., & Evers, R. (2004). English proficiency in lower secondary education: a cross-national comparison. Nijmegen: Radboud University Nijmegen.

ID: 228411