Rijksuniversiteit Groningen
Reacties op DEZE pagina Abonneren op email bij wijziging 23 Jan 2003

Leuke Links

Wetenschappelijke zoekmachine

Een Engelstalige zoekmachine die alleen naar wetenschappelijke informatie zoekt. Onzin-pagina’s worden dus weggelaten. Het is bedoeld voor studenten en wetenschappers wereldwijd, maar is voor élke internetter toegankelijk.

www.scirus.com

Mega-gezellig in De Pintelier

Webloggen is een populair tijdverdrijf. Maar het komt opeens erg dichtbij als ene Marjolein uit Groningen elke dag precies vertelt waar ze heeft gegeten, hoe ‘brak’ ze is van de vorige avond, en vooral: met wie ze naar bed is geweest (‘Maandag even een chlamidia-kuurtje ophalen’)...

marjoleinlog.blogspot.com/

De Digitale Klusjesman

Klusje in huis en op zoek naar een ‘mannetje’? Of misschien bent u op zoek naar een klusje?

www.zoekeenmannetje.nl/

Woordenboek internettermen

Een Nederlandstalig internet-woordenboek. Met inmiddels al ruim 4300 begrippen, van ‘abondonware’ tot ‘zipfile’!

internetwoordenboek.kennisnet.nl

Zoeken op telefoonnummer, postcode of adres, oftewel: omgekeerd zoeken!

www.ikhebje.nl/

De Kat in de Bibliotheek

Op de Groningse Universiteitsbibliotheek valt het wel mee - denken we. Maar er zijn genoeg bibliotheken waar de knuffelige katten gewoon tussen de catalogusboekjes liggen te slapen!

www.ironfrog.com/catsmap.html

Ugly Footballers

Ach, ze verdienen natuurlijk een hoop geld, maar soms zijn voetballers toch lélijk! Op deze site een uitputtend overzicht, met foto’s van lelijke aanvallers, onafzichtelijke supporters - en op de meest gruwelijke pagina: verschrikkelijke ‘ugly injuries’!

Begin pagina

index Pictogram 5