Swets & Zeitlinger

Publisher

View graph of relations

Related Publications
  1. Perceived support and coping with loss: A description of the meaning of social support after the loss of the partner

    de Keijser, A. & Schut, H., 1990, Social network research: Substantive issues and methodological questions. . Knipscheer, K. & Antonucci, T. (eds.). Lisse: Swets & Zeitlinger, p. 67-82 15 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

  2. Schrijfprestatie, schrijfonderwijs en achtergrondvariabelen.

    de Glopper, K., 1987, Evaluatiemethodologie . Hofstee, W. K. B. (ed.). Lisse: Swets & Zeitlinger, p. 59-67 (Bijdragen aan de Onderwijsresearch; vol. 16).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

  3. De begripsvaliditeit van de taaltoets allochtone kinderen.

    de Glopper, K., van den Bergh, H., Boogaard, M. & Damhuis, R., 1990, Nieuwe Oriëntaties op school en beroep: de rol van sexe en etniciteit.. de Bois-Raymond, M. & Eldering, L. (eds.). Lisse: Swets & Zeitlinger, p. 125-132 (Bijdragen aan de onderwijsresearch; vol. 31).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

  4. De mondelinge Nederlandse Taalvaardigheid van allochtone en Nederlandse kleuters.

    de Glopper, K., Boogaard, M., Damhuis, R. & van den Bergh, H., 1990, Nieuwe Oriëntaties op school en beroep: de rol van sexe en etniciteit. . de Bois-Raymond, M. & Eldering, L. (eds.). Lisse: Swets & Zeitlinger, p. 117-124 (Bijdragen aan de onderwijsresearch; no. 31).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

  5. Stelonderwijs.

    de Glopper, K., 1992, Handboek lees- en schrijfdidactiek: functionele geletterdheid in basis- en voortgezet onderwijs. Verhoeven, L. T. (ed.). Amsterdam/Lisse: Swets & Zeitlinger, p. 196-212

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

View all (107) »

ID: 1001439