Pearson

Publisher

Related Publications
  1. WAIS-IV

    Hendriks, M., Barelds, D. & Vanhecke, L., 2015, Handboek intelligentietheorie en testgebruik. Resing, W. C. M. (ed.). Pearson

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

  2. Groninger Intelligentie Test 2 (GIT-2)

    Barelds, D., 2015, Handboek intelligentietheorie en testgebruik. Resing, W. C. M. (ed.). Amsterdam: Pearson

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

  3. Strategisch merkenmanagement: Merkmeerwaarde opbouwen, beheren en meten

    Keller, K. L., Heijenga, R. & Schoppen, E., 2015, 4e editie ed. Amsterdam: Pearson. 425 p.

    Research output: Book/ReportBookProfessional

  4. Innovatiemanagement

    Huizingh, K., 2015, 3 ed. Amsterdam: Pearson. 336 p.

    Research output: Book/ReportBookProfessional

  5. Visuele Perceptie van Object en Ruimte (VPOR)

    Heutink, J. & Bouwman, I., 2012, Handboek neuropsychologische diagnostiek. Bouma, J. M., Mulder, J., Lindeboom, J. & Schmand, B. (eds.). Amsterdam: Pearson, p. 344-359

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

View all (18) »

ID: 1895384