De Vrieseborch

Publisher

  1. 2010
  2. Voerman, G., & Boogers, M. (2010). Geen kandidaat voor de raad? Het rekruteringsvermogen van de politieke partijen bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. In A. E. Bronner (Ed.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek. Jaarboek 2010 MarktOnderzoekAssociatie Haarlem: De Vrieseborch.
  3. Londen, M. V., Coenders, M., & Scheepers, P. (2010). Oppositie tegen werkgelegenheidsbeleid,verschillen in opvattingen over minderhedenbeleid en achterstandsbeleid. In A. Smidts, A.E. Bronner, E. de Leeuw, J. E. Wieringa, K. de Ruyter, L. Paas, & P. Dekker (Eds.), Ontwikkelingen in het Marktonderzoek 2010: 35e Jaarboek (pp. 145-161). Haarlem: De Vrieseborch.
  4. 2007
  5. Sloot, L. M., Fok, D., & Verhoef, P. C. (2007). Consumentenreacties bij assortimentsreducties. In Jaarboek 2007, Ontwikkelingen in het marktonderzoek (pp. 31 - 52). Haarlem: De Vrieseborch.
  6. Broekhuizen, T. L. J., Hoekstra, J. C., & Jager, W. (2007). Kiezen tussen online en offline shoppen, en de rol van online koopervaring. In Jaarboek 2007 van de MarktOnderzoekAssociatie (pp. 9 - 29). Haarlem: De Vrieseborch.
  7. 2005
  8. Schuitema, G., & Steg, L. (2005). Percepties van energiegebruik van huishoudelijke apparaten. In A. E. Bronner, P. Dekker, E. de Leeuw, K. de Ruyter, A. Smidts, & J. E. Wieringa (Eds.), Ontwikkelingen in het Marktonder-zoek. Jaarboek Markt Onderzoek Associatie2005 (pp. 165 - 180). Haarlem: De Vrieseborch.
  9. 2004
  10. Teerling, M. L., & Huizingh, K. R. E. (2004). De invloed van online adverteren op offline aankopen. In J. C. Hoekstra, T. Poiesz, A. E. Bronner, P. Dekker, E. de Leeuw, K. de Ruyter, & A. Smidts (Eds.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek (pp. 153 - 164). Haarlem: De Vrieseborch.
  11. Nagtzaam, ., Luijten, A. L. J. M., Bijmolt, T. H. A., & van Soest, A. (2004). Het bestedingsgedrag met betrekking to 'slow movers': Modellering en analyse. In A. E. Bronner (Ed.), Jaarboek 2004 MarktOnderzoek Associatie. Ontwikkelingen in het Marktonderzoek 2004 (pp. 137 - 152). Haarlem: De Vrieseborch.
  12. Dekker, P., Poiesz, T., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2004). Ontwikkelingen in het marktonderzoek. Haarlem: De Vrieseborch.
  13. Bronner, A. E., Dekker, P., Hoekstra, J. C., de Leeuw, E., Poiesz, T., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2004). Ontwikkelingen in het Marktonderzoek 2004. Jaarboek 2004 MarktOnderzoek Associatie. Haarlem: De Vrieseborch.
  14. 2003
  15. Teerling, M. L., & Huizingh, K. R. E. (2003). De invloed van online adverteren op offline aankopen. In A. E. Bronner (Ed.), Jaarboek 2004 MarktOnderzoek Associatie. Ontwikkelingen in het Marktonderzoek 2004 Haarlem: De Vrieseborch.
  16. Bronner, A. E., Dekker, P., Hoekstra, J. C., de Leeuw, E., Poiesz, T., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2003). Ontwikkeling in het marktonderzoek. Jaarboek 2003 MarktOnderzoekAssociatie. Haarlem: De Vrieseborch.
  17. Jansma, F., van Goor, H., & Veenstra, R. (2003). Verschillen stadswijken in onderdekking en nonrespons? Een verkennend onderzoek naar selectieve uitval in een telefonische enquĂȘte. In A. E. Bronner (Ed.), Ontwikkeling in het marktonderzoek: Jaarboek 2003 MarktOnderzoekAssociatie (pp. 209-220). Haarlem: De Vrieseborch.
  18. 2002
  19. Bronner, A. E., Dekker, P., Hoekstra, J. C., de Leeuw, E., Poiesz, T., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2002). Ontwikkelingen in het marktonderzoek. Jaarboek 2002 van de MarktOnderzoekAssociatie. Haarlem: De Vrieseborch.
  20. 2001
  21. Verhoef, P. C., Franses, P. H. B. F., & Hoekstra, J. C. (2001). De invloed van tevredenheid op cross-buying; koppeling vragenlijst data met de klantendatabase. In J. C. Hoekstra, A. E. Bronner, P. Dekker, W. F. van Raaij, E. de Leeuw, K. de Ruyter, & A. Smidts (Eds.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek, Jaarboek 2001 van de MarktOnderzoek Associatie (pp. 59 - 72). Haarlem: De Vrieseborch.
  22. Bronner, A. E., Dekker, P., Hoekstra, J. C., de Leeuw, E., van Raaij, W. F., de Ruyter, K., & Smidts, A. (2001). Ontwikkelingen in het marktonderzoek. Jaarboek 2001 van de MarktOnderzoek Associatie. Haarlem: De Vrieseborch.
  23. 2000
  24. Leeflang, P. S. H. (2000). Marketingmodellen (een terugblik en een blik op de toekomst). In B. Wierenga, P. S. H. Leeflang, A. E. Bronner, A. J. Olivier, W. F. van Raaij, & P. Ester (Eds.), Recente Ontwikkelingen in het Marktonderzoek, Jaarboek 2000 van de Nederlandse Vereniging van Marktonderzoek en Informatiemanagement 6 (pp. 81 - 89). Haarlem: De Vrieseborch.
  25. Wedel, M. (2000). 25 jaar marktonderzoeken. In B. Wierenga, P. S. H. Leeflang, A. E. Bronner, A. J. Olivier, W. F. van Raaij, & P. Ester (Eds.), Recente Ontwikkelingen in het Marktonderzoek, Jaarboek 2000 van de Nederlandse Vereniging van Marktonderzoek en Informatiemanagement 6 (pp. 75 - 80). Haarlem: De Vrieseborch.
  26. 1999
  27. Huizingh, K. R. E. (1999). Onderzoek naar relevante kenmerken van gebruikers van het World Wide Web. In B. Wierenga, M. Wedel, A. E. Bronner, P. Dekker, A. J. Olivier, & W. F. van Raaij (Eds.), Recente Ontwikkelingen in het Marktonderzoek; Jaarboek van de Nederlandse Vereniging voor Marktonderzoek en Informatiemanagement (pp. 35 - 50). Haarlem: De Vrieseborch.
  28. Dekker, P., Olivier, A. J., van Raaij, W. F., Wedel, M., & Wierenga, B. (1999). Recente Ontwikkelingen in het Marktonderzoek; Jaarboek van de Nederlandse Vereniging voor Marktonderzoek en Informatiemanagement. Haarlem: De Vrieseborch.

ID: 1047259