Addison-Wesley Longman

Publisher

  1. 1998
  2. Buunk, A. B. (1998). Social psychology, jealousy and extradyadic sex. In G. Brannigan, E. R. Allgeier, & R. Allgeier (Eds.), The sex scientists (pp. 113 - 125). Addison-Wesley Longman.
  3. Brannigan, G., Allgeier, E. R., & Allgeier, R. (1998). The sex scientists. Addison-Wesley Longman.
  4. 1997
  5. Taatgen, N. A. (1997). Architecturen voor Cognitie. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 315 - 364). Addison-Wesley Longman.
  6. Taatgen, N. A. (1997). De Computer. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 65 - 92). Addison-Wesley Longman.
  7. Lamers, M., Mulder, G., & Wijers, B. (1997). De Hersenen. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 27-64). Addison-Wesley Longman.
  8. Lamers, M., Mulder, G., Wijers, A. A., & Stowe, L. A. (1997). De neuroanatomie van taal. In P. Hendriks, N. Taatgen, & T. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Een inleiding in de cognitiewetenschap Amsterdam: Addison-Wesley Longman.
  9. Hendriks, P., & Taatgen, N. A. (1997). Een blik op de toekomst. In P. Hendriks, N. A. Taatgen, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 483 - 494). Addison-Wesley Longman.
  10. ter Hark, M. R. M. (1997). Geest, Brein en Cognitie. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers & Breinbrekers (pp. 365 - 401). Addison-Wesley Longman.
  11. Taatgen, N., & Hendriks, P. (1997). Inleiding. In P. Hendriks, N. A. Taatgen, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers & Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 1–26). Amsterdam: Addison-Wesley Longman.
  12. Hendriks, P., de Jong, R., Lamers, M., Stowe, L., & Taatgen, N. A. (1997). Kennis en kennisopslag. In P. Hendriks, N. A. Taatgen, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers & Breinbrekers: Inleiding cognitiewetenschap (pp. 147-210). Addison-Wesley Longman.
  13. Taatgen, N. A., & Tjong Kim Sang, E. F. (1997). Leren. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 239 - 314). Addison-Wesley Longman.
  14. Mastenbroek, H., Wijers, A. A., & Andringa, T. (1997). Perceptie. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 93-146). Addison-Wesley Longman.
  15. Taatgen, N. A., & Hendriks, P. (1997). Redeneren en Probleem oplossen. In P. Hendriks, N. A. Taatgen, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 211 - 238). Addison-Wesley Longman.
  16. de Jong, J. (1997). Taalverwerving. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers & Breinbrekers (pp. 256 - 276). Addison-Wesley Longman.
  17. Mulder, L. J. M. (1997). Toegepaste Cognitiewetenschap. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers & Breinbrekers (pp. 401 - 462). Addison-Wesley Longman.
  18. Mulder, L. J. M., van Noord, G. J. M., Brokken, F., & van Ditmarsch, H. (1997). Toegepaste Cognitiewetenschap: cognitieve ergnomie. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 402 - 420). Addison-Wesley Longman.
  19. van den Bosch, A. P. M. (1997). Wetenschapsfilosofie. In N. A. Taatgen, P. Hendriks, & T. C. Andringa (Eds.), Breinmakers en Breinbrekers: Inleiding Cognitiewetenschap (pp. 463 - 481). Addison-Wesley Longman.
  20. 1988
  21. Olle, T. W., Hagelstein, J., Macdonald, I. G., Rolland, C., Sol, H. G., Van Assche, F. J. M., & Verrijn-Stuart, A. A. (1988). Information Systems Methodologies: A Framework for Understanding. Addison-Wesley Longman.
  22. Smedinga, R. (1988). Simulatie en Implementatie. Amsterdam: Addison-Wesley Longman.

ID: 1025593