Publication

Zorg met liefde en lef: Stappenplan voor zorgmarketing

Alsem, K. J. & Klein Koerkamp, R., Aug-2012, 1 ed. Groningen: New Publishers. 220 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

APA

Alsem, K. J., & Klein Koerkamp, R. (2012). Zorg met liefde en lef: Stappenplan voor zorgmarketing. (1 ed.) Groningen: New Publishers.

Author

Alsem, Karel Jan ; Klein Koerkamp, Robbert. / Zorg met liefde en lef : Stappenplan voor zorgmarketing. 1 ed. Groningen : New Publishers, 2012. 220 p.

Harvard

Alsem, KJ & Klein Koerkamp, R 2012, Zorg met liefde en lef: Stappenplan voor zorgmarketing. 1 edn, New Publishers, Groningen.

Standard

Zorg met liefde en lef : Stappenplan voor zorgmarketing. / Alsem, Karel Jan; Klein Koerkamp, Robbert.

1 ed. Groningen : New Publishers, 2012. 220 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Vancouver

Alsem KJ, Klein Koerkamp R. Zorg met liefde en lef: Stappenplan voor zorgmarketing. 1 ed. Groningen: New Publishers, 2012. 220 p.


BibTeX

@book{5922ad3570ad4724aba589d6b18893cb,
title = "Zorg met liefde en lef: Stappenplan voor zorgmarketing",
abstract = "Zorgaanbieders worden geconfronteerd met toenemende concurrentie en verminderde overheidsregulering. Daardoor wordt zorgmarketing belangrijk. Dit boek bevat een stappenplan voor zorgmarketing. Het bevat een speciaal op de zorg toegesneden marketingplanningsproces, ge{\"i}llustreerd met cases uit de zorg. De hoofdboodschap is dat zorgorganisaties zowel in klantgerichtheid als branding nog belangrijke stappen moeten maken.",
keywords = "Marketing , Health care, Care marketing, Zorgmarketing, Marketingplan, Ziekenhuizen, Ouderenzorg",
author = "Alsem, {Karel Jan} and {Klein Koerkamp}, Robbert",
year = "2012",
month = "8",
language = "Dutch",
isbn = "9081928805",
publisher = "New Publishers",
edition = "1",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Zorg met liefde en lef

T2 - Stappenplan voor zorgmarketing

AU - Alsem, Karel Jan

AU - Klein Koerkamp, Robbert

PY - 2012/8

Y1 - 2012/8

N2 - Zorgaanbieders worden geconfronteerd met toenemende concurrentie en verminderde overheidsregulering. Daardoor wordt zorgmarketing belangrijk. Dit boek bevat een stappenplan voor zorgmarketing. Het bevat een speciaal op de zorg toegesneden marketingplanningsproces, geïllustreerd met cases uit de zorg. De hoofdboodschap is dat zorgorganisaties zowel in klantgerichtheid als branding nog belangrijke stappen moeten maken.

AB - Zorgaanbieders worden geconfronteerd met toenemende concurrentie en verminderde overheidsregulering. Daardoor wordt zorgmarketing belangrijk. Dit boek bevat een stappenplan voor zorgmarketing. Het bevat een speciaal op de zorg toegesneden marketingplanningsproces, geïllustreerd met cases uit de zorg. De hoofdboodschap is dat zorgorganisaties zowel in klantgerichtheid als branding nog belangrijke stappen moeten maken.

KW - Marketing

KW - Health care

KW - Care marketing

KW - Zorgmarketing

KW - Marketingplan

KW - Ziekenhuizen

KW - Ouderenzorg

M3 - Book

SN - 9081928805

BT - Zorg met liefde en lef

PB - New Publishers

CY - Groningen

ER -

ID: 15859914