Publication

Studievaardigheden in de brugklas. Een vergelijking tussen algemene en vakspecifieke verwerkingsstijlen van brugklasleerlingen

Klatter, E. B., 1996, In : Pedagogische Studiën. 4, p. 303 - 316 14 p.

Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

APA

Klatter, E. B. (1996). Studievaardigheden in de brugklas. Een vergelijking tussen algemene en vakspecifieke verwerkingsstijlen van brugklasleerlingen. Pedagogische Studiën, 4, 303 - 316.

Author

Klatter, E.B. / Studievaardigheden in de brugklas. Een vergelijking tussen algemene en vakspecifieke verwerkingsstijlen van brugklasleerlingen. In: Pedagogische Studiën. 1996 ; Vol. 4. pp. 303 - 316.

Harvard

Klatter, EB 1996, 'Studievaardigheden in de brugklas. Een vergelijking tussen algemene en vakspecifieke verwerkingsstijlen van brugklasleerlingen', Pedagogische Studiën, vol. 4, pp. 303 - 316.

Standard

Studievaardigheden in de brugklas. Een vergelijking tussen algemene en vakspecifieke verwerkingsstijlen van brugklasleerlingen. / Klatter, E.B.

In: Pedagogische Studiën, Vol. 4, 1996, p. 303 - 316.

Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

Vancouver

Klatter EB. Studievaardigheden in de brugklas. Een vergelijking tussen algemene en vakspecifieke verwerkingsstijlen van brugklasleerlingen. Pedagogische Studiën. 1996;4:303 - 316.


BibTeX

@article{387d66ee228145389f53bfae9a41593c,
title = "Studievaardigheden in de brugklas. Een vergelijking tussen algemene en vakspecifieke verwerkingsstijlen van brugklasleerlingen",
author = "E.B. Klatter",
year = "1996",
language = "Dutch",
volume = "4",
pages = "303 -- 316",
journal = "Pedagogische Studi{\"e}n",
issn = "0165-0645",
publisher = "VOR-VFO",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Studievaardigheden in de brugklas. Een vergelijking tussen algemene en vakspecifieke verwerkingsstijlen van brugklasleerlingen

AU - Klatter, E.B.

PY - 1996

Y1 - 1996

M3 - Article

VL - 4

SP - 303

EP - 316

JO - Pedagogische Studiën

JF - Pedagogische Studiën

SN - 0165-0645

ER -

ID: 871044