Publication

Het gewicht van de rugzak. Evaluatie van het beleid van leerlinggebonden financiering

Veneman, H., 2004, Groningen: GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen. 165 p.

Research output: ThesisThesis fully internal (DIV)Academic

Copy link to clipboard

Documents

  • Summary

    Final publisher's version, 1 MB, PDF document

  • Hiltje Veneman
In dit onderzoek werd het nieuwe financieringsmodel voor kinderen met ernstige beperkingen op een aantal aspecten onderzocht. Het financieringsmodel, beter bekend als 'De Rugzak' (Ministerie van OCenW, 1996) of het model voor leerlinggebonden financiering, wordt vanaf 1 augustus 2003 gehanteerd voor kinderen met beperkingen die voorheen voornamelijk naar het 2/3-onderwijs gingen. Voordat de nieuwe financieringswijze werd ingevoerd, zijn nieuwe criteria, protocollen en procedures ontwikkeld.... Zie: Samenvatting
Original languageDutch
QualificationDoctor of Philosophy
Supervisors/Advisors
Award date1-Jul-2004
Place of PublicationGroningen
Publisher
Print ISBNs9066908416
Publication statusPublished - 2004

Download statistics

No data available

ID: 14538811