Publication

Discussievragen in leeswijzers

Laroo, R., Apr-2015, Science Shop, University of Groningen. 20 p.

Research output: Book/ReportReportProfessional

APA

Laroo, R. (2015). Discussievragen in leeswijzers. Science Shop, University of Groningen.

Author

Laroo, Renske. / Discussievragen in leeswijzers. Science Shop, University of Groningen, 2015. 20 p.

Harvard

Laroo, R 2015, Discussievragen in leeswijzers. Science Shop, University of Groningen.

Standard

Discussievragen in leeswijzers. / Laroo, Renske.

Science Shop, University of Groningen, 2015. 20 p.

Research output: Book/ReportReportProfessional

Vancouver

Laroo R. Discussievragen in leeswijzers. Science Shop, University of Groningen, 2015. 20 p.


BibTeX

@book{06bf9b637d6c415d956fce6a86180d74,
title = "Discussievragen in leeswijzers",
abstract = "Stichting Senia, bibliotheek Eemland en bibliotheek Groningen hebben vragen neergelegd bij masterstudenten van de RUG in het kader van het onderzoekscollege Gedeelde Literatuur. Elk onderzoek dat vanuit dit college wordt uitgevoerd, richt zich op leesgroepen in Nederland. Dit specifieke onderzoek zal zich richten op een van de vragen van Stichting Senia Literair: Op welke manier kunnen leeswijzers worden geoptimaliseerd?",
author = "Renske Laroo",
year = "2015",
month = "4",
language = "Dutch",
publisher = "Science Shop, University of Groningen",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Discussievragen in leeswijzers

AU - Laroo, Renske

PY - 2015/4

Y1 - 2015/4

N2 - Stichting Senia, bibliotheek Eemland en bibliotheek Groningen hebben vragen neergelegd bij masterstudenten van de RUG in het kader van het onderzoekscollege Gedeelde Literatuur. Elk onderzoek dat vanuit dit college wordt uitgevoerd, richt zich op leesgroepen in Nederland. Dit specifieke onderzoek zal zich richten op een van de vragen van Stichting Senia Literair: Op welke manier kunnen leeswijzers worden geoptimaliseerd?

AB - Stichting Senia, bibliotheek Eemland en bibliotheek Groningen hebben vragen neergelegd bij masterstudenten van de RUG in het kader van het onderzoekscollege Gedeelde Literatuur. Elk onderzoek dat vanuit dit college wordt uitgevoerd, richt zich op leesgroepen in Nederland. Dit specifieke onderzoek zal zich richten op een van de vragen van Stichting Senia Literair: Op welke manier kunnen leeswijzers worden geoptimaliseerd?

M3 - Report

BT - Discussievragen in leeswijzers

PB - Science Shop, University of Groningen

ER -

ID: 17681649