Publication

De Instrumenten van place branding: hoe worden ze ingezet?

Ashworth, G. J., 2011, Citymarketing voorbij de hype. Hospers, G. J., Verheul, W. J. & Boekema, F. (eds.). The Hague: Boom Lemma, p. 53 - 64

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

APA

Ashworth, G. J. (2011). De Instrumenten van place branding: hoe worden ze ingezet? In G. J. Hospers, W. J. Verheul, & F. Boekema (Eds.), Citymarketing voorbij de hype (pp. 53 - 64). The Hague: Boom Lemma.

Author

Ashworth, G.J. / De Instrumenten van place branding: hoe worden ze ingezet?. Citymarketing voorbij de hype. editor / G.J. Hospers ; W.J. Verheul ; F. Boekema. The Hague : Boom Lemma, 2011. pp. 53 - 64

Harvard

Ashworth, GJ 2011, De Instrumenten van place branding: hoe worden ze ingezet? in GJ Hospers, WJ Verheul & F Boekema (eds), Citymarketing voorbij de hype. Boom Lemma, The Hague, pp. 53 - 64.

Standard

De Instrumenten van place branding: hoe worden ze ingezet? / Ashworth, G.J.

Citymarketing voorbij de hype. ed. / G.J. Hospers; W.J. Verheul; F. Boekema. The Hague : Boom Lemma, 2011. p. 53 - 64.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Vancouver

Ashworth GJ. De Instrumenten van place branding: hoe worden ze ingezet? In Hospers GJ, Verheul WJ, Boekema F, editors, Citymarketing voorbij de hype. The Hague: Boom Lemma. 2011. p. 53 - 64


BibTeX

@inbook{62fd5a6ae2044d84be7b234ba799f386,
title = "De Instrumenten van place branding: hoe worden ze ingezet?",
author = "G.J. Ashworth",
year = "2011",
language = "Dutch",
pages = "53 -- 64",
editor = "G.J. Hospers and W.J. Verheul and F. Boekema",
booktitle = "Citymarketing voorbij de hype",
publisher = "Boom Lemma",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - De Instrumenten van place branding: hoe worden ze ingezet?

AU - Ashworth, G.J.

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Chapter

SP - 53

EP - 64

BT - Citymarketing voorbij de hype

A2 - Hospers, G.J.

A2 - Verheul, W.J.

A2 - Boekema, F.

PB - Boom Lemma

CY - The Hague

ER -

ID: 2222332