Publication

Brede innovatie, passende strategie? De Groninger Vensterschool als casus van onderzoek naar strategie en invoering

Walrecht, E. S., 2006, s.n.. 251 p.

Research output: ThesisThesis fully internal (DIV)Academic

Copy link to clipboard

Documents

  • titelinh.pdf

    Final publisher's version, 84 KB, PDF-document

  • h1.pdf

    Final publisher's version, 35 KB, PDF-document

  • h2.pdf

    Final publisher's version, 202 KB, PDF-document

  • h3.pdf

    Final publisher's version, 295 KB, PDF-document

  • h4.pdf

    Final publisher's version, 215 KB, PDF-document

  • h5.pdf

    Final publisher's version, 195 KB, PDF-document

  • h6.pdf

    Final publisher's version, 257 KB, PDF-document

  • h7.pdf

    Final publisher's version, 964 KB, PDF-document

  • h8.pdf

    Final publisher's version, 160 KB, PDF-document

  • samenvat.pdf

    Final publisher's version, 49 KB, PDF-document

  • summary.pdf

    Final publisher's version, 49 KB, PDF-document

  • referenties.pdf

    Final publisher's version, 137 KB, PDF-document

  • afkortingen.pdf

    Final publisher's version, 20 KB, PDF-document

  • bijlagen.pdf

    Final publisher's version, 502 KB, PDF-document

  • thesis.pdf

    Final publisher's version, 1 MB, PDF-document

  • Esther Susan Walrecht
Een beschrijvend onderzoek naar de invoering van de Vensterscholen in Groningen, waarbij is onderzocht of in Groningen een geschikte strategie wordt toegepast voor de invoering van het Vensterschool-concept (ookwel brede-school-concept).
Original languageDutch
QualificationDoctor of Philosophy
Awarding Institution
Supervisors/Advisors
  • Creemers, B.P.M., Supervisor, External person
  • Doolaard, S., Co-supervisor, External person
Publisher
Print ISBNs9066907428, 9066907320
Publication statusPublished - 2006

View graph of relations

Download statistics

No data available

ID: 1472753