Publication

Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2

Alsem, K. J., 1998, Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1. Gelderman, C. J. (ed.). p. 65 - 90 26 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

APA

Alsem, K. J. (1998). Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2. In C. J. Gelderman (Ed.), Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1 (pp. 65 - 90)

Author

Alsem, K.J. / Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2. Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1. editor / C.J. Gelderman. 1998. pp. 65 - 90

Harvard

Alsem, KJ 1998, Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2. in CJ Gelderman (ed.), Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1. pp. 65 - 90.

Standard

Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2. / Alsem, K.J.

Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1. ed. / C.J. Gelderman. 1998. p. 65 - 90.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Vancouver

Alsem KJ. Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2. In Gelderman CJ, editor, Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1. 1998. p. 65 - 90


BibTeX

@inbook{e43faae7306e4b46897d93d381767713,
title = "Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2",
author = "K.J. Alsem",
year = "1998",
language = "Dutch",
pages = "65 -- 90",
editor = "C.J. Gelderman",
booktitle = "Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Bedrijfstakanalyse, leereenheid 2

AU - Alsem, K.J.

PY - 1998

Y1 - 1998

M3 - Chapter

SP - 65

EP - 90

BT - Cursus Marketingmanagement, Open Universiteit 1

A2 - Gelderman, C.J.

ER -

ID: 1427623