Publication

12 Merken, 13 Ongelukken

Alsem, K. J. & Klein Koerkamp, R., 2011, 1 ed. Groningen: Noordhoff Uitgevers. 100 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

APA

Alsem, K. J., & Klein Koerkamp, R. (2011). 12 Merken, 13 Ongelukken. (1 ed.) Groningen: Noordhoff Uitgevers.

Author

Alsem, Karel Jan ; Klein Koerkamp, Robbert. / 12 Merken, 13 Ongelukken. 1 ed. Groningen : Noordhoff Uitgevers, 2011. 100 p.

Harvard

Alsem, KJ & Klein Koerkamp, R 2011, 12 Merken, 13 Ongelukken. 1 edn, Noordhoff Uitgevers, Groningen.

Standard

12 Merken, 13 Ongelukken. / Alsem, Karel Jan; Klein Koerkamp, Robbert.

1 ed. Groningen : Noordhoff Uitgevers, 2011. 100 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Vancouver

Alsem KJ, Klein Koerkamp R. 12 Merken, 13 Ongelukken. 1 ed. Groningen: Noordhoff Uitgevers, 2011. 100 p.


BibTeX

@book{7da62438bd394cdf9c3c9ef02c9c7949,
title = "12 Merken, 13 Ongelukken",
abstract = "Merken oefenen bewust en onbewust veel invloed op ons uit. Veel boeken beschrijven vooral succes stories van merken. Dit boek beschrijft van 12 merken de fouten die ze maakten in hun merk- en communicatiebeslissingen, zoals het op de markt brengen van merkextensies die ver af liggen van de kernwaarden van het merk.",
keywords = "Branding , Communication, Brand extensions, Strategic marketing , Marketing plan, SWOT analysis",
author = "Alsem, {Karel Jan} and {Klein Koerkamp}, Robbert",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "9001805817",
publisher = "Noordhoff Uitgevers",
edition = "1",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - 12 Merken, 13 Ongelukken

AU - Alsem, Karel Jan

AU - Klein Koerkamp, Robbert

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - Merken oefenen bewust en onbewust veel invloed op ons uit. Veel boeken beschrijven vooral succes stories van merken. Dit boek beschrijft van 12 merken de fouten die ze maakten in hun merk- en communicatiebeslissingen, zoals het op de markt brengen van merkextensies die ver af liggen van de kernwaarden van het merk.

AB - Merken oefenen bewust en onbewust veel invloed op ons uit. Veel boeken beschrijven vooral succes stories van merken. Dit boek beschrijft van 12 merken de fouten die ze maakten in hun merk- en communicatiebeslissingen, zoals het op de markt brengen van merkextensies die ver af liggen van de kernwaarden van het merk.

KW - Branding

KW - Communication

KW - Brand extensions

KW - Strategic marketing

KW - Marketing plan

KW - SWOT analysis

M3 - Book

SN - 9001805817

BT - 12 Merken, 13 Ongelukken

PB - Noordhoff Uitgevers

CY - Groningen

ER -

ID: 15859621