Science Shop Language, Culture & Communication

University of Groningen > Science Shop > Science Shop Language, Culture & Communication

  1. 2019
  2. Vermuyen, C., & Schuiling, N. (2019). De representatie van Zwarte Piet in kinderboeken (1850-2013). Science Shop, University of Groningen.
  3. 2018
  4. Bakker, M. (2018). Zeehelden in de historische jeugdboeken van Pieter Louwerse. Science Shop, University of Groningen.
  5. Berghuis, S., & Post, A. (2018). A mouth full of Dutch: Syrian refugees learning Dutch. Poster session presented at Living Knowledge Conference, Budapest, Hungary.
  6. 2017
  7. Lindner, J. (2017). De kunst van goede feedback: Training voor effectieve peerfeedback. Science Shop, University of Groningen.
  8. Haan Leinenga, Y. (2017). Een wereld als verschil: De ontwikkeling van het meisjesboek tussen 1945 en 1970. Science Shop, University of Groningen.
  9. Post, A. (2017). Grip krijgen op taalangst: Deelproject ‘Met je mond vol Nederlands’. Science Shop, University of Groningen.
  10. 2016
  11. Palmen, A. (2016). Serbian heritage language schools in the Netherlands through the eyes of the parents. Science Shop, University of Groningen.
  12. 2015
  13. Brandenburg, D., & Hilton, N. (2015). Steenwijk: Folk Perception and Regional Language of the Youth. Science Shop, University of Groningen.
  14. Prinsen, S., & Wegter, M. (2015). Cultuuroverdracht binnen literaire evenementen van Groninger Forum Bibliotheek. Science Shop, University of Groningen.
  15. Duijf, M., & Donker, E. (2015). Cultuuroverdracht in leesgroepen Duits. Science Shop, University of Groningen.
  16. Oosterhuis, M. (2015). De cultuuroverdracht binnen online leesgroepen nader bekeken. Science Shop, University of Groningen.
  17. Laroo, R. (2015). Discussievragen in leeswijzers. Science Shop, University of Groningen.
  18. Doorn, W. (2015). Lezen in de gevangenis: een inventariserend onderzoek. Science Shop, University of Groningen.
  19. Veenhoff, M., & Visser, R. (2015). Redenen om uit een leesgroep te stappen. Science Shop, University of Groningen.
  20. ter Harmsel, M. (2015). Voorbereiding in leesgroepen Geschiedenis. Science Shop, University of Groningen.
  21. Voor in 't Holt, A., & Lucassen, N. (2015). Wilde leesclubs: Een veldonderzoek naar cultuuroverdracht en sociale waarde. Science Shop, University of Groningen.
  22. 2014
  23. Laan, M. (2014). De kennis van aankomende docenten over meertaligheid. Rijksuniversiteit Groningen.
  24. 2013
  25. Zijlstra, D. (2013). Communication in English Reading Groups. s.n.
  26. Visser, S. (2013). Kom op jongens, gebaren! In En ik spreek ook Nederlands, portretten van meertalige Nederlanders Wetenschapswinkel Taal, Cultuur en Communicatie, Rijksuniversiteit Groningen.
  27. Pulles, D. M., & Berenst, D. J. (2013). Nieuwe leesdidactiek voor slechthorende en dove kinderen. s.n.
  28. Linthorst, D. T. R., Meijer, D. A., & Duursma, D. A. E. (2013). Onderwijs Bewijs Boekenmaatjes. s.n.
  29. Laan, M., Stephane Baumans, N. V., Janke Bouwman, N. V., Jennie Doornbos, N. V., Jeanine Drijfhout, N. V., Lisa Hooijschuur, N. V., ... Carien Westenbroek, N. V. (2013). Wie geen vreemde talen kent, weet niets van zijn eigen taal. s.n.
  30. 2012
  31. Wever, Y. (2012). La dyslexie et la méthode AIM. s.n.
  32. Leeuwerik, S., & Boer, N. D. (2012). Literatuur in discussie. s.n.
  33. 2011
  34. Heijker, A. (2011). De scholierencampagne bij Nederland Leest. Groningen: s.n.
  35. Harmsel, A. T., & Haan, W. D. (2011). Dyslexiebeleid en vreemde talen in het voortgezet onderwijs. s.n.
Previous 1 2 Next

ID: 15861119