Science Education and Communication

University of Groningen > Faculty of Science and Engineering > Faculty Board FSE > FSE Research > Science Education and Communication

1 - 14 out of 14Page size: 50
Sort by: Date
  1. Just admit it: We profit from a shameful past

    Lucy Avraamidou

    12/06/2018

    1 media contribution

    Press/Media: Expert CommentPopular

  2. Werkdruk zorgt voor vertraging bij promoveren

    Els Rooij, van

    09/05/2018

    1 media contribution

    Press/Media: ResearchPopular

  3. Waarom stoppen studenten na eerste studiejaar?

    Els Rooij, van

    04/04/2018

    1 media contribution

    Press/Media: Public Engagement ActivitiesPopular

  4. Antwoord op vragen van het lid Van den Hul over maatschappijprofielen op vwo die niet aansluiten op de universiteit

    Els Rooij, van

    28/03/2018

    1 item of media coverage

    Press/Media: Public Engagement ActivitiesPopular

  5. Alfa- en gammastudies te weinig bekend in het vwo

    Els Rooij, van

    28/03/2018

    1 item of media coverage

    Press/Media: Public Engagement ActivitiesPopular

  6. Academici terug naar de klas

    Els Rooij, van

    10/03/2018

    1 item of media coverage

    Press/Media: Public Engagement ActivitiesPopular

  7. 'Profielen middelbare school moeten op de schop'

    Els Rooij, van

    07/03/2018

    1 media contribution

    Press/Media: Public Engagement ActivitiesPopular

  8. Bèta-vwo’ers worden betere studenten

    Els Rooij, van

    07/03/2018

    1 item of media coverage

    Press/Media: Public Engagement ActivitiesPopular

  9. Wiskunde C: volwaardig vak

    Hugo Bronkhorst

    20/02/2018

    1 media contribution

    Press/Media: Expert CommentPopular

  10. Stranger than fiction: power, elitism, and mysteries in science communication

    Lucy Avraamidou

    25/11/2017

    1 media contribution

    Press/Media: Expert CommentPopular

  11. Post-truth: public understanding of science

    Lucy Avraamidou

    15/12/2016

    1 media contribution

    Press/Media: Expert CommentPopular

ID: 29791