Nieuwenhuis Institute (Pedagogical and Educational Sciences)

University of Groningen > Faculty of Behavioural and Social Sciences > Nieuwenhuis Institute (Pedagogical and Educational Sciences)

  1. 2019
  2. Knorth, E. J., & Knot-Dickscheit, J. (2019). Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Stand van zaken en perspectieven voor theorie en praktijk. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 492-507). (Ortho-Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
  3. Knot-Dickscheit, J., & Knorth, E. J. (2019). Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Inleiding. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 22-27). (Ortho-Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
  4. Vischer, A-F. W. K., Knorth, E. J., Post, W. J., Knot-Dickscheit, J., Mulder, J. M. V., & Grietens, H. (2019). Het Expertisecentrum voor Behandeling en Beoordeling van Ouderschap en Psychiatrie: het belang van een tijdige beslissing over de beste plek voor het kind. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 426-438). (Ortho-Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
  5. Thoburn, J., Knorth, E. J., & Knot-Dickscheit, J. (2019). Het hulpverleningsteam rondom gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Bevindingen uit Engels onderzoek. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 357-379). (Ortho-Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
  6. Dekker, J. J. H., Amsing, H. T. A., & Wichgers, I. J. M. (2019). Education in a Nation divided: The Contribution of School Acts to the Development of Dutch Mass Schooling in the Long Nineteenth Century. In J. Westberg, L. Boser , & I. Brühwiler (Eds.), School Acts and the Rise of Mass Schooling: Education Policy in the Long Nineteenth Century (pp. 93-118). Cham: Palgrave MacMillan.
  7. Middel, F., Lopez Lopez, M., Fluke, J. D., & Grietens, H. (2019). Gender and Ethnic disparities in child protection decision-making: an intersectional analysis. Poster session presented at Art of Pedagogy, Amsterdam, Netherlands.
  8. Schweizer, C., Knorth, E. J., van Yperen, T. A., & Spreen, M. (2019). Zelf in Beeld. Evaluatie van beeldende therapie bij kinderen met de diagnose ASS. 1-1. 19de Nationale Autisme Congres, Rotterdam, Netherlands.
  9. Damen, S. (2019). Cognitieve ontwikkeling van kinderen met doofblindheid. Paper presented at denken in dialoog, st. Michielsgestel, Netherlands.
  10. Bloemert, J. (2019). Fundamenteel én relevant. Selectiecriteria voor een betekenisvolle tekstkeuze in het mvt-literatuuronderwijs. In T. Witte (Ed.), Lectori salutem: De veelbelovende toekomst van het literatuuronderwijs (pp. 35-46). Groningen: Rijksuniversiteit Groningen.
  11. Baams, L., Wilson, B. D. M., & Russell, S. T. (2019). LGBTQ Youth in Unstable Housing and Foster Care. Pediatrics, 143(3), [e20174211]. https://doi.org/10.1542/peds.2017-4211
  12. Eidhof, M. B., Djelantik, M. J., Klaassens, E. R., Kanto, V., Rittmansberger, D., Sleijpen, M., ... ter Heide, F. J. J. (2019). Complex posttraumatic stress disorder in patients exposed to emotional neglect and traumatic events: Latent class analysis. Journal of traumatic stress, 32(1), 23-31. https://doi.org/10.1002/jts.22363
  13. de Vries, S., & de Jong, P. (Eds.) (2019, Jan 22). Didactief special Lesson Study. Ten Brink Uitgevers.
  14. Mombarg, R. (2019, Jan 10). Gymplezier in 2029. Sportknowhow XL.
Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...133 Next

ID: 34245