Nieuwenhuis Institute (Pedagogical and Educational Sciences)

University of Groningen > Faculty of Behavioural and Social Sciences > Nieuwenhuis Institute (Pedagogical and Educational Sciences)

  1. 2019
  2. van Egmond, E. E. A., van Gorp, D. A. M., Honan, C. A., Heerings, M. A. P., Jongen, P. J., van der Klink, J. J. L., ... van der Hiele, K. (2019). A validation study of the Dutch Multiple Sclerosis Work Difficulties Questionnaire in relapsing-remitting multiple sclerosis. Multiple sclerosis journal, 25(8), NP19-NP19.
  3. Apotheker, J. (2019). Chemistry education now. L’Actualité Chimique, 2019(442), 28-30.
  4. van Gorp, D. A. M., van der Hiele, K., van Egmond, E. E. A., Heerings, M. A. P., Jongen, P. J., van der Klink, J. J. L., ... Visser, L. H. (2019). Relationship between personality traits and work functioning in people with multiple sclerosis. Multiple sclerosis journal, 25(8), NP17-NP18.
  5. van Gorp, D. A. M., van der Hiele, K., van Egmond, E. E. A., Heerings, M. A. P., Jongen, P. J., van der Klink, J. J. L., ... Visser, L. H. (2019). The MS@Work study after two years-factors related to (successful) work participation in patients with relapsing-remitting multiple sclerosis. Multiple sclerosis journal, 25(8), NP18-NP19.
  6. Bijstra, J. O., & de Boer, A. (2019). Effectief handelen bij externaliserend probleemgedrag. Abstract from Onderwijs Research Dagen 2019, Heerlen, Netherlands.
  7. Bijstra, J., de Boer, A., Emans, B., van der Hoeven, J., Tenback, C., & Wally, T. (2019). Lastige leerlingen. Kind en Adolescent Praktijk, 21-24.
  8. Cohen-Schotanus, J., Visser, K., Jansen, E., & Bax, A. (2019). Studiesucces door onderwijskwaliteit. Boom Lemma.
  9. Jentges, S., Tammenga-Helmantel, M., Ciepielewska-Kaczmarek, L., & Herberighs, J. (2019). Vreemde talen leren: Good practice in leermateriaal. Nijmegen/Utrecht: Radboud University & Meesterschapsteam MVT.
  10. Knorth, E. J., & Knot-Dickscheit, J. (2019). Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Stand van zaken en perspectieven voor theorie en praktijk. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 492-507). (Ortho-Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
  11. Knot-Dickscheit, J., & Knorth, E. J. (2019). Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Inleiding. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 22-27). (Ortho-Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
  12. van Assen, A., Knot-Dickscheit, J., Post, W., & Grietens, H. (2019). Het effect van intensieve pedagogische thuishulp op kinduitkomsten, kindermishandeling en uithuisplaatsing: internationaal onderzoek. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 332-356). (Ortho Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
  13. Vischer, A-F. W. K., Knorth, E. J., Post, W. J., Knot-Dickscheit, J., Mulder, J. M. V., & Grietens, H. (2019). Het Expertisecentrum voor Behandeling en Beoordeling van Ouderschap en Psychiatrie: het belang van een tijdige beslissing over de beste plek voor het kind. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 426-438). (Ortho-Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
  14. Thoburn, J., Knorth, E. J., & Knot-Dickscheit, J. (2019). Het hulpverleningsteam rondom gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Bevindingen uit Engels onderzoek. In J. Knot-Dickscheit, & E. J. Knorth (Eds.), Gezinnen met meervoudige en complexe problemen: Theorie en praktijk (pp. 357-379). (Ortho-Reeks). Rotterdam: Lemniscaat.
Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...135 Next

ID: 34245