Faculty of Behavioural and Social Sciences

University of Groningen > Faculty of Behavioural and Social Sciences

  1. 2018
  2. Knorth, E. J. (2018). Voorwoord. In Cliënt centraal in de jeugdhulp: Van visie naar aanpak [1] Amsterdam: Boom.
  3. Amsing, H., & Stuurwold, M. (2018). No more professors: The peaceful revolution in the Department of Psychology at the University of Groningen, the Netherlands, 1968. In P. Dhondt, & E. Boran (Eds.), Student revolt, city, and society: From the Middle Ages to the present (pp. 96-112). (Routledge studies in cultural history; Vol. 52). New York: Routledge.
  4. 2017
  5. Landes, J. K., Reid, C. L., Arns, M., Badcock, N. A., Ros, T., Enriquez Geppert, S., ... Anderson, M. (2017). EEG neurofeedback for executive functions in children with neurodevelopmental challenges. Cochrane Database of Systematic Reviews, 2017(12), 1-22. [ CD012890]. DOI: 10.1002/14651858.CD012890
  6. Groen, Y., Althaus, M., Oosterhoff, M., van Balkom, I., & Hoekstra, P. J. (2017). The effects of oxytocine in autism: De werking van oxytocine bij autisme. Poster session presented at Symposium on Interpersonal Dynamics, Zwolle, Netherlands.
  7. Ten Brummelaar, M., Harder, A., Knorth, E., Post, W., & Kalverboer, M. (2017). Balanceren tussen grenzen en mogelijkheden: De participatie van jeugdigen in gesloten residentiële zorg. In J. D. van der Ploeg (Ed.), Jonge onderzoekers over de jeugdzorg: Enkele problemen uitgelicht (pp. 97-118). [6] Amsterdam: SWP Uitgeverij.
  8. Tausendfreund, T., Knot-Dickscheit, J., & Knorth, E. J. (2017). Gezinnen in multiprobleemsituaties. In J. D. van der Ploeg (Ed.), Jonge onderzoekers over de jeugdzorg: Enkele problemen uitgelicht (pp. 11-22). [1] Amsterdam: SWP Uitgeverij.
  9. Dresen, C., van Domburg, L., Harder, A., Knorth, E., Kranenburg, M., Nijhof, K., & Vermaes, I. (2017). Jeugdzorg met een plus: Wat we wel en nog niet weten over de meest intensieve vorm van jeugdhulp. Antwerpen / Apeldoorn: Garant Publishers.
  10. Berends, S., Wieling, M., Sprenger, S., Brouwer, S., & Schmid, M. (2017). How to analyse age effects in electrophysiological signatures of second language grammar processing. Poster session presented at COM 2017, Groningen, Netherlands.
Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...418 Next

ID: 8127