Faculty of Behavioural and Social Sciences

University of Groningen > Faculty of Behavioural and Social Sciences

  1. 2020
  2. de Jong, P., & Daniels, J. K. (Accepted/In press). Negative expectancy bias in psychopathology. In T. Aue, & H. Okon-Singer (Eds.), Cognitive Biases in Health and Psychiatric Disorders (1st ed.). San Diego: Elsevier.
  3. Breeuwsma, G. (2020). Oud. In W. Koops, H. Bosma, & M. Van der Meulen (Eds.), Jacobus Johannes van der Werff: zoek-het-zelf: Over leven en werk van een grondlegger van de Nederlandse ontwikkelingspsychologie (pp. 306-307). Amsterdam: SWP Uitgeverij.
  4. Beking, T., Burke, S., Geuze, R. H., Staphorsius, A. S., Bakker, J., Groothuis, T., & Kreukels, B. P. C. (2020). Testosterone effects on functional amygdala lateralization: A study in adolescent transgender boys and cisgender boys and girls . Psychoneuroendocrinology, 111, [104461].
  5. Ormel, J., Spinhoven, P., de Vries, Y. A., Cramer, A. O. J., Siegle, G. J., Bockting, C. L. H., & Hollon, S. D. (2020). The antidepressant standoff: why it continues and how to resolve it. Psychological Medicine, 50(2), 177-186. https://doi.org/10.1017/S0033291719003295
  6. Harder, A. T., Bastiaanssen, I. L. W., Knorth, E. J., & Kuiper, C. H. Z. (Accepted/In press). Algemeen werkzame factoren en specifiek werkzame elementen in hulp en onderwijs aan uithuisgeplaatste jeugdigen. In A. Harder, E. Knorth, & C. Kuiper (Eds.), Uithuisgeplaatste jeugdigen: Sleutels tot succes in behandeling en onderwijs Amsterdam: SWP Uitgeverij.
  7. Reddy, G., & Selvanathan, H. P. (2020). Multiracial in Malaysia: Categories, Classification, and Campur in Contemporary Everyday Life. In Z. L. Rocha, & P. J. Aspinall (Eds.), Measuring Mixedness: Counting and classifying mixed race and mixed ethnic identity around the world (pp. 649-668). Palgrave MacMillan. https://doi.org/10.1007/978-3-030-22874-3_34
  8. Kreienkamp, J., Agostini, M., Kunz, M. C., Meyerhuber, M., & de Matos Fernandes, C. A. (Accepted/In press). Normative Influences in Science and their Impact on (Objective) Empirical Research. In A. M. Bauer, & M. Meyerhuber (Eds.), Empirical Research and Normative Theory: Transdisciplinary Perspectives on Two Methodical Traditions Between Separation and Interdependence De Gruyter.
  9. Borg, C., Both, S. S., ter Kuile, M. M., & de Jong, P. (Accepted/In press). Sexual aversion. In Principles and Practice of Sex Therapy (6th ed.). New York: The Guilford Press.
  10. Bartelink, B., & Wiering, J. (Accepted/In press). Speaking the Body: Examining the Intersections of Sexuality, Secularity and Religion in Dutch Sexuality Education. . In K. Pilcher, & S-J. Page (Eds.), Embodying Religion: Contemporary Perspectives on Gender and Sexualities Routledge, Taylor and Francis group.
  11. Harder, A., Knorth, E., & Kuiper, C. (Accepted/In press). Uithuisgeplaatste jeugdigen: Sleutels tot succes in behandeling en onderwijs. Amsterdam: SWP Uitgeverij.
  12. Harder, A. T., Knorth, E. J., & Kuiper, C. H. Z. (Accepted/In press). Uithuisplaatsing van jeugdigen: wat, voor wie, en wanneer? In A. Harder, E. Knorth, & C. Kuiper (Eds.), Uithuisgeplaatste jeugdigen: Sleutels tot succes in behandeling en onderwijs Amsterdam: SWP Uitgeverij.
  13. Eenshuistra, A., Harder, A. T., & Knorth, E. J. (Accepted/In press). Vakmanschap van pedagogisch medewerkers; nodig en nuttig? Onderzoek naar uitkomsten van trainingsprogramma’s. In A. Harder, E. Knorth, & C. Kuiper (Eds.), Uithuisgeplaatste jeugdigen: Sleutels tot succes in behandeling en onderwijs Amsterdam: SWP Uitgeverij.
  14. 2019
Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...467 Next

ID: 8127