Tijdschrift voor Marketing, 0165-1439

Journal

View graph of relations

Related Publications
  1. Hoe verbetert de NS zijn klantprestatie

    Bosma, J., Heijnsbroek, M. & Verhoef, P., 2017, In : Tijdschrift voor Marketing. 4, p. 42-45

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

  2. Return to Sender? Het effect van reviews op het terugzenden van producten

    Minnema, A. & Bijmolt, T., 2016, In : Tijdschrift voor Marketing. 6, p. 44-47

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  3. Service Crises: Verlies Weegt Zwaarder dan Winst

    Gijsenberg, M., 2015, In : Tijdschrift voor Marketing. 2015, Juni , p. 54-57

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

  4. Zin en Onzin van Extra Reclame rond Sportevents

    Gijsenberg, M., 2015, In : Tijdschrift voor Marketing. 2015, Maart , p. 48-51

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

  5. Oranje-promoties: Meedoen is beter

    de Ronde, J. & Minnema, A., 2011, In : Tijdschrift voor Marketing. 9, p. 67-68 2 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

View all (110) »

ID: 533588