Stem-, spraak- en taalpathologie, 0924-7025

Journal

View graph of relations

Related Publications
  1. Een nieuw screeningsinstrument voor leesonderzoek bij Nederlandse studenten: de Leestest 1-minuut studenten (LEMs)

    Tops, W., Nouwels, A. & Brysbaert, M., 18-Apr-2019, In : Stem-, spraak- en taalpathologie. 24, p. 1-22 22 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  2. Een procesgerichte aanpak van differentiaaldiagnose en therapieplanning bij spraakontwikkelingsstoornissen

    Terband, H., Maassen, B. & Maas, E., 1-Jan-2016, In : Stem-, spraak- en taalpathologie. 21, p. 1-31 31 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  3. Het verschil tussen praten en communiceren: De functionele communicatie bij patiënten met cognitieve communicatiestoornissen

    Hüsers, S. & Jonkers, R., 2017, In : Stem-, spraak- en taalpathologie. 22, p. 29-50 22 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  4. Comparing EMG and voice key responses as indicators for speech onset time in EEG research on speech production

    den Hollander, J., Bastiaanse, Y. & Jonkers, R., 2017, In : Stem-, spraak- en taalpathologie. 22 , suppl., p. 68-69 2 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademic

  5. Verminderde taalvaardigheid bij tweetalige ouderen

    Meijnderts, A., Jonkers, R. & van Steenbrugge, W., 2015, In : Stem-, spraak- en taalpathologie. 20, p. 238-256 18 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

View all (48) »

ID: 523306