Pedagogische Studiën, 0165-0645

Journal

View graph of relations

Related Publications
  1. Ontwikkeling van kritische en nieuwsgierige leraren? Onderzoekend vermogen in leerlijnen onderzoek van lerarenopleidingen basisonderwijs

    van Katwijk, L. C., Jansen, E. P. W. A. & van Veen, K., 2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 5, p. 330-348 19 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  2. Auf deutsch, bitte! Target language use among in-service teachers of German.

    Boon, N. & Tammenga-Helmantel, M., 2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 5, p. 287-300 14 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  3. De globale en lokale betrouwbaarheid van de screeningstoets van de Bareka Profieltoets Rekenen bij kinderen in groep 3

    Hoogmoed, van, A., Kupers, E., Sijp, A., Vloo, J., Hofstetter, W. & Paap, M. C. S., Dec-2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 6, p. 301-311 11 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  4. Differentiëren bij rekenen: een cognitieve taakanalyse van het denken en handelen van basisschoolleerkrachten

    Keuning, T., van Geel, M., Frerejean, J., van Merrienboer, J., Dolmans, D. & Visscher, A. J., 2017, In : Pedagogische studien. 94, 3, p. 160-181 22 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  5. Het aanleren van pedagogisch-didactische vaardigheden: Ericsson’s hypothesen toegepast op de traineeship- en de reguliere routes tot eerstegraads leraar

    Lans ,van der, R. & Helms-Lorenz, M., 2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 3, p. 152–170 19 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

View all (153) »

ID: 522550