Pedagogische Studiën, 0165-0645

Journal

View graph of relations

Related Publications
  1. Differentiëren bij rekenen: een cognitieve taakanalyse van het denken en handelen van basisschoolleerkrachten

    Keuning, T., van Geel, M., Frerejean, J., van Merrienboer, J., Dolmans, D. & Visscher, A. J., 2017, In : Pedagogische studien. 94, 3, p. 160-181 22 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  2. Het aanleren van pedagogisch-didactische vaardigheden: Ericsson’s hypothesen toegepast op de traineeship- en de reguliere routes tot eerstegraads leraar

    Lans ,van der, R. & Helms-Lorenz, M., 2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 3, p. 152–170 19 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  3. Enhancing young students' high-level talk by using cooperative learning within Success for All lessons

    Veldman, M. A., Doolaard, S., Snijders, T. A. B. & Bosker, R. J., May-2019, In : Pedagogische studien. 96, 2, p. 82-97 16 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  4. Student- and Task-Related Predictors of Primary-School Students’ Perceptions of Cooperative Learning Activities

    Mouw, J., Saab, N., Pat-El, R. & Van den Broek, P., May-2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 2, p. 98-122 25 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

View all (150) »

ID: 522550