Pedagogische Studiën, 0165-0645

Journal

Related Publications
  1. Het leren van docenten in een Lesson Studyteam: een casestudie

    de Vries, S. & Roorda, G., 2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 6, p. 401-422 22 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  2. Does Cooperative Use of Reading Strategies lead to Improved Text Comprehension?

    Kostons, D., 2019, In : Pedagogische studien. 96, 2, p. 123-135 13 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  3. Ontwikkeling van kritische en nieuwsgierige leraren? Onderzoekend vermogen in leerlijnen onderzoek van lerarenopleidingen basisonderwijs

    van Katwijk, L. C., Jansen, E. P. W. A. & van Veen, K., 2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 5, p. 330-348 19 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  4. Auf deutsch, bitte! Target language use among in-service teachers of German.

    Boon, N. & Tammenga-Helmantel, M., 2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 5, p. 287-300 14 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  5. De globale en lokale betrouwbaarheid van de screeningstoets van de Bareka Profieltoets Rekenen bij kinderen in groep 3

    Hoogmoed, van, A., Kupers, E., Sijp, A., Vloo, J., Hofstetter, W. & Paap, M. C. S., Dec-2019, In : Pedagogische Studiën. 96, 6, p. 301-311 11 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

View all (140) »

ID: 522550