Levende Talen Magazine, 1566-2705

Journal

View graph of relations

Related Publications
  1. Twijfelen mag!: Leerlingen kritisch leren lezen via de Lesson Studymethode

    Bakker, C. & Bieze, I. Feb-2017 In : Levende Talen Magazine. 104, 3, p. 4-8 5 p.

    Research output: Contribution to journalArticle

  2. Doordacht en doorlopend: Via een meervoudige benadering naar verrijkt mvt-literatuuronderwijs

    Bloemert, J., de Goede, S. & Goedhard, M. 4-Apr-2017 In : Levende Talen Magazine. 104, 3, p. 10-15

    Research output: Contribution to journalArticle

  3. Mvt-lerarenopleiders leren: ERK-niveaus en vakdidactisch onderzoek

    Corda, A., Kok, E. & Tammenga-Helmantel, M. 2017 In : Levende Talen Magazine. 104, 1, p. 45-46

    Research output: Contribution to journalArticle

View all (102) »

ID: 539460