Levende Talen Magazine, 1566-2705

Journal

View graph of relations

Related Publications
  1. Lerarenopleiders leren: Doeltaaldidactiek op school en in de opleiding

    Knijff, de, H. & Tammenga-Helmantel, M. 2018 In : Levende Talen Magazine. 105, 6, p. 54-55 2 p.

    Research output: Contribution to journalArticle

  2. Een Macbeth-module in transitie

    Bloemert, J. & Konijn, E. 2018 In : Levende Talen Magazine. 105, p. 30-35 6 p.

    Research output: Contribution to journalArticle

  3. De ‘hele olifant’ ontdekken: LIO-dag moderne vreemde talen

    Mearns, T. & Tammenga-Helmantel, M. 2018 In : Levende Talen Magazine. 105, 5, p. 56-57 2 p.

    Research output: Contribution to journalArticle

  4. Twijfelen mag!: Leerlingen kritisch leren lezen via de Lesson Studymethode

    Bakker, C. & Bieze, I. Feb-2017 In : Levende Talen Magazine. 104, 3, p. 4-8 5 p.

    Research output: Contribution to journalArticle

View all (106) »

ID: 539460