Holland Management Review, 0927-4375

Journal

Related Publications
  1. Marketing in tijden van corona

    Hoekstra, J. & Leeflang, P. S. H., 2020, In : Holland Management Review. 2020, 191, p. 47-50

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  2. Marketing 2.020

    Hoekstra, J. & Leeflang, P. S. H., 2020, In : Holland Management Review. 2020, 191, p. 24-36

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  3. Niet alles is een koekjesfabriek: kennis van procesmanagement én inhoudelijke expertise zijn belangrijk

    Stoker, J. I. & Garretsen, J., 28-Feb-2019, In : Holland Management Review. 36, 183, p. 57-63 7 p.

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

  4. Online media: Wat (ver-)kopen we ervoor?

    Leeflang, P. & Visser, M., 2018, In : Holland Management Review. 178, p. 60-70 11 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  5. Over oude en nieuwe media en dingen die voorbij gaan

    Leeflang, P., de Vries, L. & Gensler, S., 2018, In : Holland Management Review. 177, p. 29-35 7 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

View all (32) »

ID: 516028