Holland Management Review, 0927-4375

Journal

View graph of relations

Related Publications
  1. Niet alles is een koekjesfabriek: kennis van procesmanagement én inhoudelijke expertise zijn belangrijk

    Stoker, J. I. & Garretsen, J., 28-Feb-2019, In : Holland Management Review. 36, 183, p. 57-63 7 p.

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

  2. Online media: Wat (ver-)kopen we ervoor?

    Leeflang, P. & Visser, M., 2018, In : Holland Management Review. 178, p. 60-70 11 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  3. Over oude en nieuwe media en dingen die voorbij gaan

    Leeflang, P., de Vries, L. & Gensler, S., 2018, In : Holland Management Review. 177, p. 29-35 7 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  4. Weerstaan van en toegeven aan verleiding: nieuwe inzichten op het gebied van beïnvloeding en overreding van consumenten

    Fennis, B., 2016, In : Holland Management Review. 2016, 169

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  5. Zijn veranderbereidheid en weerstand tegen verandering elkaars spiegelbeeld?

    Reezigt, C., van Peet, H. & Paul, L., 2016, In : Holland Management Review. 33, 165, p. 41-49

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

View all (30) »

ID: 516028