Bedrijfskunde, tijdschrift voor modern management, 0165-0971

Journal

  1. 2003
  2. Marsman, H., Boersma, S. K. T., & Jorna, R. J. J. M. (2003). Een model voor de kwaliteit van websites. Bedrijfskunde, tijdschrift voor modern management, 75(2), 52 - 58.
  3. 2002
  4. van Ees, H., Postma, T. J. B. M., & de Boer, E. J. (2002). Corporate governance en ondernemingsprestaties. Bedrijfskunde, 74(2), 21 - 30.
  5. Gitsels, M. L. A., von Eije, J. H., & van der Wal, D. J. (2002). Investment banks en internet bij beursintroducties. Bedrijfskunde, 74(3).
  6. 2001
  7. van Witteloostuijn, A. (2001). Bedrijfstakanalyse en marktwerking. Bedrijfskunde, 73, 4 - 37.
  8. van Witteloostuijn, A. (2001). De economie, psychologie en sociologie van marktwerking. Bedrijfskunde, 73, 4 - 8.
  9. van den Ende, J. C. M., Toonders, M., & Wijnberg, N. M. (2001). De organisatie van innovatie in internet dienstverlening. Bedrijfskunde, 4, 65 - 70.
  10. Carroll, G. R., Hannan, M. T., & van Witteloostuijn, A. (2001). Marktwerking is selectiewerk: van organisatie-ecologie naar organisatiedemografie. Bedrijfskunde, 73, 31 - 37.
  11. Benders, J., van den Berg, R. J., Bijsterveld, M., Heusinkveld, S., & van Veen, K. (2001). Professioneel pragmatisme: consultants en Business Process Reengineering. Bedrijfskunde, 73(2).
  12. Postma, T. J. B. M. (2001). Strategisch management: het beheersen van wanorde. Bedrijfskunde, 73(3), 101 - 103.
  13. 2000
  14. van der Meer-Kooistra, J., & Vosselman, E. G. J. (2000). De balanced scorecard: adoptie en toepassing. Bedrijfskunde, 2, 85 - 95.
  15. van Witteloostuijn, A., & Boone, C. (2000). De (on)zin van veranderen: de Limburgse dagbladpers in 1950- 1995. Bedrijfskunde, 83 - 92.
  16. Janssen, M. F. W. H. A., Toussaint, P. J., & Sol, H. (2000). Modelleren voor Elektronische Handel. Bedrijfskunde, tijdschrift voor modern management, 72(3), 80-86.
  17. Postma, T. J. B. M. (2000). Strategische allianties. Bedrijfskunde, 4, 107 - 108.
  18. 1999
  19. Hillebrand, B., & Kok, R. A. W. (1999). Betekenis en consequenties van theoretische generalisatie. Bedrijfskunde, 3, 76 - 81.
  20. Brantjes, M. F. M., & von Eije, J. H. (1999). Post investment auditing binnen Heineken Nederland. Bedrijfskunde, 1, 84.
  21. Bos, D. H. J., van Lienden, R. M., & Omta, S. W. F. (1999). Voorspellingstechnieken in de civiele bouw. Bedrijfskunde, 1, 49 - 55.
  22. 1998
  23. van der Zwaan, A. H. (1998). Nieuwe begrippen voor bestaande concepten. Bedrijfskunde, 2, 51 - 54.
  24. van der Zwaan, A. H. (1998). Vergelijking van nieuwe productconcepten. Bedrijfskunde, 2, 4 - 6.
  25. Cüppers, P., & de Witte, M. C. (1998). Vernieuwing op de vloer. Bedrijfskunde, 2, 29 - 37.
  26. 1997
  27. Molleman, E., & van der Zwaan, A. H. (1997). De wenselijkheid en mogelijkheid van autonomie. Bedrijfskunde, 3, 55 - 61.
  28. van Heerde, H. J., Foekens, E. W., & Leeflang, P. S. H. (1997). Het meten van de effecten van promoties. Bedrijfskunde, 3, 71 - 81.
  29. 1996
  30. Bodewes, W. E. J., & Cox-Woudstra, E. (1996). Bedrijfskunde: een wetenschappelijke discipline? Bedrijfskunde, 2, 32 - 38.
Previous 1 2 Next

ID: 581638