Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Actueel Nieuws Nieuwsarchief

Paul Geerts

Paul Geerts is onlangs benoemd tot bijzonder hoogleraar Intellectueel Eigendomsrecht. Daarnaast bekleed hij de functies van rechter-plaatsvervanger en is hij zelfstandig juridisch adviseur. Hij is voorgedragen door de Opleidingscommissie Recht & ICT, die hem typeert als vergaarbak op het gebied van Intellectueel Eigendomsrecht. Niemand binnen de universiteit is meer op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen en de nieuwste jurisprudentie. Als motivatie noemt de opleidingscommissie dat Paul door zijn interactieve houding en sprekende voorbeelden het IE-recht uitlegt en studenten enthousiasmeert voor zijn vak. Studenten worden gestimuleerd tot nadenken. Hij creëert graag een discussie en vraagt door zodat studenten zo goed mogelijk vat kunnen krijgen op de ingewikkelde materie. Daarnaast worden als leidraad duidelijke Powerpoints gebruikt die studenten kunnen gebruiken bij het bestuderen van de stof.

Laatst gewijzigd:06 februari 2024 10:47